9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    kreativlab

Business managersoftware mac & iphone

Hallo,

Ik zoek voor mijn bedrijf een goede en overzichtelijke app, om je bedrijf me te managen.
    Waar je klanten kan toevoegen enzo, en facturen kunt maken, het liefst ook 1 die ik met me iphone kan berijken.

mvg
    timo

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]topictitel iets aangepast[/mod]

Geblokkeerd
    Anoniem

CRM software voor de Mac? Die vraag hoor ik vaker. Ik heb er helaas geen ervaring mee. Het enige dat ik kan bedenken is dat veel mensen zelf wat in elkaar raggen met Bento of met FileMaker.

Ik ben benieuwd of anderen een “echte” titel bij kunnen dragen!

Je bent niet de enige met deze vraag en gelukkig zijn er blijkbaar wel wat producten.

Bijdrager
    bouncer
    Bijdrager
    MacTS

Jaren geleden bestond er nog crm4mac.nl. De site van dit Nederlandse bedrijf bestaat nog steeds maar je wordt nu doorverwezen naar ecOrganizer.nl

Bijdrager
    kreativlab

daylite ken ik en is mooi, billings heb ik demo van , alleen steeds als ik opstart komt er een slip without a project te staan, weet iemand hoe ik dat weg kan halen?
    want als ik hem verwijder en het opnieuw opstart staat hij er weer

Bijdrager
    Goodheart

Je kunt eens kijken naar Informer. Boekhoudprogramma met CRM functies. Een demoversie kun je hier downloaden.

Bijdrager
    kreativlab

ik zoek iets meer wat bekender is , zoals billings, geweldig programma, heb alleen 1 probleem(als die is opgelost gebruik ik die)als ik billings 3 opstart komt er steeds een project in die ik niet heb aangemaakt, en als ik hem verwijder en weer opstart staat hij er weer.

Bijdrager
    bouncer

Heb je al bij MarketCircle nagevraagd?
    In het verleden gaven ze altijd goede support, zeker bij relatief nieuwe programma’s/versies.

Bijdrager
    kreativlab

ik heb op hun forum een berichtje achtergelaten,

er is nog niks op gereageerd, ik mail ze wel even.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.