16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    dennisgodderie

Bureaustoel

Goedemiddag allen,

Na jaren plezier van mijn huidige bureaustoel is het tijd voor een nieuwe. De huidige is gewoon een standaard stoel uit de ikea destijds, koste niet veel en heeft me meer dan 5 jaar goed doen zitten.

Iemand tips voor een leuke stoel (uit eigen ervaring) die geen tonnen geld kost? Ik weet dat het belangrijk is om goed te zitten, maar ik zat zeer goed op de huidige stoel tot voor kort (helemaal uitgezakt nu).

Inactief
    Anoniem

Ga naar Ikea of een andere bureaustoel-leverancier (Google) en ga vooral proberen. Lastig om voor een ander een stoel te adviseren. Erg persoonlijk.

Bijdrager
    dennisgodderie

Dat snap ik, maar ik was nieuwsgierig wat de rest gebruikt. Net omdat er zoveel aanbod is, wil ik de stoelen uitzoeken/proberen die de meeste van jullie gebruiken. Ik zoek niet echt naar een online shop om de stoel te kopen, eerder een manier om van 1000 stoelen naar 5 te kunnen gaan en die stoelen te testen:)

Bijdrager
    Niels

Ik heb zelf de Ikea Kläppe met zwart leer, zeer fijne en degelijke bureaustoel. Inmiddels al wat jaren terug gekocht voor rond de 300 euro, maar ik weet niet of hij nog verkocht wordt.

Bijdrager
    T-sec

Herman Miller bureaustoelen zijn de Royce Rolls onder de bureaustoelen. Vroeger onbetaalbaar, inmiddels leuke instapprijzen.
    Een tijdje via tweedehands sites of veiling sites zoeken kan ook lonen, dan heb je een hele goede dure voor een Ikea prijsje.

Bijdrager
    Brombeer

Huur een stoel; elke maand een andere. Die wint mag blijven.

Ik heb hier zo’n wiebelding van Stokke, die vreten toch meer ruimte dan je aanvankelijk denkt.

Bijdrager
    justhan

Ik sluit me aan bij T-sec; ook hier staat een hele goede stoel, gekocht voor € 75,- in een winkel met tweedehands stoelen; gekocht omdat de kans zich voordeed.

Bijdrager
    T-sec
    justhan op 08 juli 2016

Ik sluit me aan bij T-sec; ook hier staat een hele goede stoel, gekocht voor € 75,- in een winkel met tweedehands stoelen; gekocht omdat de kans zich voordeed.

Je moet ooit in een Herman Miller gezeten hebben om het te begrijpen.
    Daarna ga je deze stoelen ook ineens overal zien, dat zegt ook wel iets.

Bijdrager
    Muziekfan

Ik heb hier zo’n wiebelding van Stokke, die vreten toch meer ruimte dan je aanvankelijk denkt.

Ik heb eens gewerkt op een plek waar van die biologisch-dynamische Stokke stoelen werden gebruikt.
    Wat een drama. Het kan dan wel zogenaamd goed voor je rug zijn, maar ik vond het elke dag afzien.

Bijdrager
    KarelWillem
    Brombeer op 08 juli 2016

Huur een stoel; elke maand een andere. Die wint mag blijven….

Koop er één online. Elke twee weken (of een maand) een andere. Kost je niets.

Bol.com: https://goo.gl/BrIVmH

Bijdrager
    Balsjer

Met regelmaat zijn er ook bureaustoelen in de aanbieding op deze website ”1dayfly” De aanbiedingen duren 24 uur en dan komen ze weer met andere koopjes.

Bijdrager
    Broer T.

Ik heb alweer een jaar of vijf geleden genoemde Rolls Royce gekocht: de Herman Miller Aeron. Het is de redding van mijn rug geweest. Ik zit er dagelijks vele uren op, maar hij ziet er echt nog als nieuw uit. Destijds wel de optionele leren armleuningen genomen, want die kunststoffen worden vrij snel lelijk. Een ribje uit het lijf, maar toch een van mijn betere zakelijke aankopen.

Bijdrager
    Shmoo

Altijd mooi om dit soort reacties te lezen..

Iemand bezit een Fiat Punto en deze auto heeft altijd netjes z’n werk gedaan van A naar B.. Nu is hij op zoek naar een nieuwe auto.. Adviezen van OMT; koop een tweedehands Rolls Royce want ik heb er ook eentje. ?

Bijdrager
    Broer T.

Ach, altijd minder mooi om dat soort reacties te lezen… Als je even had teruggelezen had je kunnen zien dat het een aanvulling/aanmoediging was in het verlengde van deze eerdere reactie:

Herman Miller bureaustoelen zijn de Royce Rolls onder de bureaustoelen. Vroeger onbetaalbaar, inmiddels leuke instapprijzen.
    Een tijdje via tweedehands sites of veiling sites zoeken kan ook lonen, dan heb je een hele goede dure voor een Ikea prijsje.

Veel plezier op je punto.

Inactief
    Anoniem

Wat een lilluke stoel is dat zeg.:-|

Bijdrager
    Shmoo

Dat hebben de meeste dure auto’s ook dus zal het wel goed zitten. ?

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.