9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Hans Luyendijk

Bureaublad

Er was zo’n aardige rubriek waar je kon laten zien hoe je bureaublad eruit zag. Ik kan die pagina’s opeens niet meer vinden en ook met zoeken lukt het niet. Is-tie verdwenen of doe ik iets stoms?

Bijdrager
    TheBigZ
    Bijdrager
    SunKeeper

Zoeken lukt niet omdat er niet in de Lounge gezocht wordt.
    Daar staat zoveel shit in (vooral een paar miljoen reacties in topics) dat de zoektijd niet acceptabel is en er weer rokende servers staan.

Google heeft wel de capaciteit, dus zoek geavanceerd met Google (alleen op domein http://www.onemorething.nl) en je kunt vaak snel een hoop terugvinden.

Bijdrager
    Targaryen

Ik opper voor een optie dat je ook kunt zoeken in de Lounge, misschien door middel van een extra vinkje. Ik kom dagelijks in de lounge en nu moet ik constant Google gebruiken… Beetje onnodig.

Bijdrager
    SunKeeper

Als jij de zoekserver host…

Bijdrager
    Targaryen

Achterlijke opmerking. Daar heb ik of iemand anders geen boodschap aan.

Als het een onderdeel is van de website hoort het gewoon gevonden te worden binnen die website. Ik vind het onnozel om Google te moeten hebben openstaan om topics terug te vinden.

Bijdrager
    SunKeeper

Wel of geen boodschappen, zo is het gewoon.

Die keuze is er niet voor de lol gemaakt mag ik aannemen. Namelijk teveel posts in totaal.

Bijdrager
    1984
    SunKeeper op 11 januari 2014

Google heeft wel de capaciteit, dus zoek geavanceerd met Google (alleen op domein http://www.onemorething.nl) en je kunt vaak snel een hoop terugvinden.

Even als bladwijzer toevoegen en je vind wat je zoekt : site:onemorething.nl zoekterm

Bijdrager
    koen

Wat een gezeur, dat topic staat geeneens in de Lounge:roll:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.