4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Mark de jager

Bureabladen vastzetten met mission controle??

Beste lezer,

Ik gebruik al een tijdje Mission Control (swipen met de Trackpad) om te kunnen schakelen tussen diverse bureaubladen.
    Mijn vraag: kan ik ook afhankelijke bureaubladen vastzetten, zo dat deze niet meegaan tijdens het swipen bij het gebruik van de trackpad?

Ter verduidelijking: op één bureaublad heb ik mijn video output en op een ander bureaublad mijn playlist.
    Ik wil graag dat deze twee bureaubladen continu vast blijven staan en niet meegaan in het swipen.

Ik hoop dat mijn vraag zo duidelijk is?

Groetjes mark

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt. Wil je dat die vensters („video output” en „playlist”) blijven staan op het bureaublad waarop je ze gezet hebt? Dat doe je door rechts te klikken (met twee vingers te klikken) op het Dock-icoon van het betreffende programma, dan naar Opties te gaan, en daar te kiezen op welk bureaublad het programma moet blijven staan.

Inactief
    Anoniem

Je bedoelt dat bijvoorbeeld de eerste twee spaces (rood omlijnd) in het voorbeeld altijd op die plek blijven staan?? Als je dat bedoelt, dan kan dat helaas niet.

Bijdrager
    Mark de jager

@THX-1138,

Exact, wat jij rood hebt omcirkeld dat zijn bij mij externe monitors.
    Ik heb dezelfde vraag inmiddels voorgelegd aan het support center van Apple, zij waren zeer content met mijn vraag.
    Ze gaan mijn vraag intern voorleggen en houden mij op de hoogte.

Voor zover hartelijk bedankt voor de moeite..

Groetjes Mark

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.