6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Martijn_26

Buitenlandse iPhone 4 simlock.

Beste OMT’ers,

Iemand heeft mij gevraagd hoe je de simlock van een iPhone kan halen. Ik weet dat je bij bijv. T-mobile via de site instructies kan krijgen om het zelf te doen. Maar hij heeft al verschillende dingen geprobeert maar hij krijgt hem er niet af. Het blijkt een simlock te zijn van een provider uit het buitenland. Nu is mijn vraag of er een universele manier is om de simlock van de iPhone te halen en of kan je dit kan verhelpen door te jailbreaken?

Bijdrager
    youp

ik heb dit zelfde geval. Wat je moet doen is met de apple support bellen, en dan je iphone in de hand houden, zij kunnen jouw vertellen uit welk land de simlock komt, dan kan je een IMEI unlock aanvragen, behalve als het tmobile duitsland of AT&T is. het nummer van apple is 0900-7777703 en dan niet vragen voor iphone kiezen, dat is keuze menu 4, maar een service medewerker, uit mijn hoofd optie 6.

Bijdrager
    Martijn_26

Bedankt alvast. Is het de bedoeling om met je iPhone te bellen of met een andere telefoon. Hij heeft namelijk geen micro-sim van de desbetreffende provider, dus er kan niet gebeld worden met de iPhone zelf.

Bijdrager
    youp

met een andere telefoon, terwijl je de iphone in je hand hebt, je moet dan dingen als het serienummer oplezen. ik denk trouwens niet dat de klantenlijn geopend is in het weekend, maar je kan het proberen.

Bijdrager
    Martijn_26

oke, bedankt voor de tip! Ga het proberen!

Bijdrager
    youp

geen dank, ik ben benieuwd

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.