14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Grisolda

Buiten werken met iBook niet te doen vanwege zon

Oplossingen iemand?

Zelf wat kartonnetjes vouwen of (totaal geen alternatief gezien de prijs) http://homepage.mac.com/tamacn3/sunlight_special/

Bijdrager
    Mendoza

is inderdaad niet te doen. ik dacht een keer naar het water te gaan met mooi weer en even een spelletje op de iBook te doen. kan niet. hoe je ook gaat zitten.

Bijdrager
    Grisolda

was dus een droombeeld van me he… onder een palmboompje op je iBook aan het werk….. ik vreesde eerder voor kokosnoten….

Bijdrager
    Walkingfingers

geld voor ieder beelscherm, alleen een lekkere zomeravond na zonsondergang wil ik nog wel ’s benutten om op het terras te iBooken.

Bijdrager
    Erick Verlee

Ach als je lekker buiten onder het zonnescherm (of parasol) gaat zitten is het prima te doen!
    Ik zit zo heel vaak lekker buiten te kantoren met mn powerbook!
    Enne….in de schaduw wordt je ook bruin hoor!

Bijdrager
    Grisolda

vanmiddag lag ik bijv op een dijk aan zee…. zonder parasolletje… daar wil ik het ook kunnen… moet ik dan echt achter de schapen aldaar gaan zitten?

Bijdrager
    KarelWillem

Is er geen filtertje of zo te krijgen om dit tegen te gaan?

Ik had er van de zomer op vakantie ook aardig problemen mee.
    Op een camping zonder schaduwplekken je iPhoto bibliothek bijwerken ging niet echt toppie.
    En om nou met 29° in de tent te gaan zitten.

Bijdrager
    Eehhm…

Bij een bezoekje aan de Apple winkel viel me op dat de helderheid van de PoBo’s een stuk beter was dan de Ibook schermen. Zouden ze het expres (tweaken van de helderheid van een standaard scherm) zo doen om de potentiële laptop koper tot de aankoop van het duurdere model te bewegen of zouden de PoBo schermen echt van betere kwaliteit zijn?

Bijdrager
    tennapel

Ik vrees dat er pas een oplossing op termijn is. O.a. Philips is bezig met een (oprolbaar) bio-LED scherm dat een veel hoger contrast heeft bij een lager energie verbruik. Dat kan wel in de volle zon afgelezen worden. Ik ben bang dat dit nog jaren weg is; tot die tijd maar een parasol meenemen of ’s nachts werken;-)

Bijdrager
    ElectricCat

oplossing : gewoon een zonnehoedje voor je iBook kopen ! 8)

Bijdrager
    Grisolda

kijk daar komen de links al binnen…. beetje darth vader… moet zelf ook wel iets dergelijks kunnen bouwen

Bijdrager
    smpl8

onder een paraplu kan ook…:D
    .. al was t geen ideale situatie doordat t te hard waaide.. :x

Bijdrager
    Grisolda

Whahahaa…. erg comfy :bigsmile:

Bijdrager
    DonJoe
    ”Grisolda”

Whahahaa…. erg comfy :bigsmile:

Heerlijk voorover gebogen met je kromme rug in je tuinstoel…

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.