-
Q:
Buienradar App
Nou vandaag dan mn Iphone binnen
Omdat ik geen creditcard heb en toch gratis App’s wil heb ik een account aangemaakt in de US store.
Alleen kan ik daar buienradar niet vinden..logischWeet iemand een andere manier om buienradar er toch op te krijgen?
InactiefAnoniem18 september 2008 om 21:23”Sephone”Doe is zoeken voordat je iets post!
Mijn goedste vak is ook nederlands
@JWB, inderdaad ClickandBuy is een dikke rotzooi. Laten klanten in de kou en ik heb Apple daarover bericht.
Niets laten registreren hier.”sanne’s”Sephone”Doe is zoeken voordat je iets post!
Dat was het eerste wat ik dacht, dat is toch geen Nederlands, “doe is zoeken”. Ga jij maar weer naar Nederlandse les toe!!
Gewoon vreselijk, en dit soort zinnen zie je steeds vaker
.
”mblokhuis””sanne’s”Sephone”Doe is zoeken voordat je iets post!
Dat was het eerste wat ik dacht, dat is toch geen Nederlands, “doe is zoeken”. Ga jij maar weer naar Nederlandse les toe!!
Gewoon vreselijk, en dit soort zinnen zie je steeds vaker
.
Sterker nog, Gewoon Nederlands is makkelijker en korter om te typen!
InactiefAnoniem19 september 2008 om 22:55”mblokhuis”Dat was het eerste wat ik dacht, dat is toch geen Nederlands, “doe is zoeken”. Ga jij maar weer naar Nederlandse les toe!!
Gewoon vreselijk, en dit soort zinnen zie je steeds vaker .
Heb je het nou tegen Sephone, of tegen mij?
”sanne’s”mblokhuis”Dat was het eerste wat ik dacht, dat is toch geen Nederlands, “doe is zoeken”. Ga jij maar weer naar Nederlandse les toe!!
Gewoon vreselijk, en dit soort zinnen zie je steeds vaker .
Heb je het nou tegen Sephone, of tegen mij?
Tegen Sephone!
”Hengheng”‘Trotste’ is ook niet bepaald mooi Nederlands.
(meest trotse)Dat weet ik ook wel hoor
, dacht dat ik dat er had neergezet. Typefoutje en niet meer gecontroleerd, don’t spank me!
Ps. Wijzig het meteen even.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.