30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 46)
  • Q:
    Bijdrager
    Applebvv

Bugs/UI foutjes in iOS 7 Bèta 1

Ik heb zojuist een aantal kleine UI foutjes ontdekt in iOS 7, als je multitaskt, zie je dat de status bar nog niet helemaal goed staat en als je een app opstart zie je het dingetje nog van hoever de batterij is. Dit is echter niet erg want het is toch in beta.

Hebben jullie nog andere fouten ontdekt?

Inactief
    Anoniem

De bedoeling van beta’s is om problemen door te geven aan Apple.

Bijdrager
    Applebvv

waar kun je dat doen?

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    johngotti010

hoe zet je hem trouwens terug naar 6.1.4 als je klaar ben met de beta??

Bijdrager
    TheBigZ

Niet.

Bijdrager
    Douwie

Ik denk je iPhone in DFU-mode zetten en aan iTunes hangen? Ik weet het niet zeker, maar je kan het natuurlijk proberen..

Bijdrager
    Gastonw

iPhone in DFU modus inderdaad: uitzetten, aan iTunes hangen, Home+Sleep/Wake tegelijk ingedrukt houden en na 10 sec alleen nog de Home button indrukken tot je een iTunes melding krijgt.

Bijdrager
    Sven Dion

Het menu bij de klok-app:

Bijdrager
    verwijderd-profiel
    johngotti010 op 11 juni 2013

Mag ik vragen waarom zoveel mensen de beta installeren als ze binnen een dag alweer terug willen??

Als het is voor de bugs dan ben je wel heel dom bezig. Je weet toch dat er waarschijnlijk bugs in de beta zitten… ?

Bijdrager
    JohnHenry

Werken alle andere 3d party apps ook gewoon in iOS7 of alleen de apple apps nu nog ?

Bijdrager
    Douwie
    Dr. op 11 juni 2013
    johngotti010 op 11 juni 2013

Mag ik vragen waarom zoveel mensen de beta installeren als ze binnen een dag alweer terug willen??

Als het is voor de bugs dan ben je wel heel dom bezig. Je weet toch dat er waarschijnlijk bugs in de beta zitten… ?

Er zitten inderdaad veel bugs in. Ook veel Apps van 3rd party Apps crashen.. Ik denk dat ook dat veel mensen het ook voor de zekerheid willen weten, stel het kan niet, dan zit je nog wel even met die problemen..

Bijdrager
    Douwie
    JohnHenry op 11 juni 2013

Werken alle andere 3d party apps ook gewoon in iOS7 of alleen de apple apps nu nog ?

Uit mijn ervaring werken lang niet alle Apps. Met name games crashen vaak maar ik denk eigenlijk dat dit redelijk snel gefixt kan worden. Misschien wachten tot beta 2?

Geblokkeerd
    Anoniem

Ben maar zo hypocriet geweest om de beta toch te installeren (via geregistreerde developer uiteraard), maar ben niet ontevreden!

Verdwaalde prehistorische UI elementen en misplaatste tekst bovenin:

Bijdrager
    verwijderd-profiel
    koen op 11 juni 2013

De bedoeling van beta’s is om problemen door te geven aan Apple.

Bijdrager
    DJMischaa

Ik kom iedere keer dat ik m’n iPhone nu gebruik wel UI foutjes of bugs tegen. Neem bijvoorbeeld Spotlight, de cursor zit net op de Z van zoeken.
    Om daar nu diep op in te gaan bij de eerste bèta vind ik nog wat vroeg, zo kan je bezig blijven..

Geblokkeerd
    Anoniem

@Dr. User, Snap ik, maar maakt dit dan geen interessant topic? Misschien een beetje te veel van het goede misschien..

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Je mag het van mij hier best neerzetten, maar ik wil straks graag een volwaardige iOS 7.;) Dus als Apple de bugs kent zou het fijn zijn!:)

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik zal ze verzamelen;)

Zojuist zo’n bug waarvan je even schrikt; bij het openen van de camera app verscheen ineens het oude glimmende logo en startte hij met wat knipperen opnieuw op..;!

Edit: Dit lijkt een standaard procedure te zijn voor als het systeem het te zwaar vindt worden, nu vier keer voorgekomen.

Inactief
    Anoniem
    JohnHenry op 11 juni 2013

Een hoop apps zullen gewoon werken, maar zien er waarschijnlijk niet goed uit. Andere apps zullen aanpassingen nodig hebben. Daarom kunnen de developers vanaf nu aan de slag om hun apps aan te passen zodat die klaar zijn wanneer iOS7 officieel uitkomt.

Bijdrager
    MichMich

Jongens, heeft één van jullie überhaupt een idee wat ‘NDA’ betekend?

Bijdrager
    bram91

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat veel 3d party apps gewoon werken. Games heb ik niet getest. Verder draait de eerste beta vrij stabiel op een iPhone 5, op wat crashes na.

Bijdrager
    KevinKrill

Nog meer beta testers het probleem dat safari sommige pagina’s niet opent?

Bijdrager
    KevinKrill

in chrome hetzelfde verhaal

Bijdrager
    NeXT

In-App-toetsenborden die de boel in de weg zitten. Erg irritant als je terug probeert te gaan.

Bijdrager
    queenfan

Iemand ook problemen met niet Apple oordoppen??? wilde nieuwe kopen en heb een aantal geprobeerd, zowel oordoppen als koptelefoons. Kreeg geen geluid terwijl de oordoppen van Apple zelf geen problemen heeft.

Bijdrager
    JohnHenry

Als je het volume harder of zachter zit en je zit bv in een racegame, dan zie je de weg niet meer omdat het hele sound icoontje je beeld blocked omdat het een matglas effect heeft. Dit lijkt mij een bug.

Bijdrager
    jesper211232

KiK messenger werkt niet meer crasht direct.
    Bij Whatsapp verdwijnt soms de typbalk waardoor je niet meer kan typen, dit is op te lossen door app opnieuw op te starten.

SunApple

bij het openen van de camera app verscheen ineens het oude glimmende logo en startte hij met wat knipperen opnieuw op..;!

Dumb ways to die(game) crasht wanneer het spel is afgelopen, dus als je 3x dood bent.

EDIT: dit lijkt me geen bug maar wel iets waar aan gewerkt kan worden.

Bijdrager
    Tim95

Als je verbind met een enterprise netwerk verbind (Radius) kun je het certificaat niet accepteren omdat de button niet goed zit.

Bijdrager
    KevinKrill

probleem met safari of internet links niet meer gehad. tot nu toe is dit wel een hele stabiele beta versie. accu duur ook prima niet sneller leeg dan met iOS6

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 46)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.