11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    iWill_i_am

bugs in laatste mbp???

sorry als er al een draadje is maar jullie wete ook dat de zoekfunctie heel goed is:D

maar ik krijg morgen de nieuwste mbp, zijn daar bekende problemen mee?

Bijdrager
    NoiA

Voor zover ik weet is de c2d mbp wat de 1e generatie mbp eigenlijk had moeten zijn

Geen whine
    Niet overmatig heet (nieuw ontworpen koelingsuitgang)
    firewire 800 poort
    een normaal geclockte x1600
    standaard genoeg geheugen
    Dual layer DVD brander
    klaar voor osx 10.5
    Keuze mat of glossy scherm

en dat voor dezelfde prijs als de originele mbp…

Nadelen zijn echter

het scherm is niet overal gelijk belicht dwz de onderste rand is bij een egale desktop achtergrond iets lichter als de rest bij een “koud” scherm.

Bijdrager
    iWill_i_am

wat houd koud scherm in???

dat dat aleen even op ’t begin is??? dat gaat over als je even bezig ben???

en maakt dat nog uit of ik glossy heb ja of nee???

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Glossy scherm is helderder maar heeft dan weer als nadeel dat je er spiegelingen op ziet.
    Het is niet leuk als je de hele tijd je laptop moet draaien omdat er alweer ergens een raam in je blikveld zichtbaar is. Aan de andere kant zou je scherm wel helder genoeg moeten zijn om daar geen last van te hebben.

Bijdrager
    iWill_i_am

jah dat spiegeleffect weet ik wel…

maar ’t gaat mij er om of dat belichtingsprobleem minder is bij glossy?

Bijdrager
    disruption

het scherm is niet overal gelijk belicht dwz de onderste rand is bij een egale desktop achtergrond iets lichter als de rest bij een “koud” scherm.

Vreemd, ik had dit ook gehoord, en heb gekeken.. Ik heb dit probleem niet, of alleszinds niet in die graad dat je het direct opmerkt.

Bijdrager
    Fl@bber

Het is een fantastische machine zonder een enkel bekend probleem op dit model!

Kun ja lang over discuseren, maar de oude macbook en macbook pro’s hebben
    een flinke portie problemen gehad.

ALLE nieuwe macbook’s en macbook pro’s zijn 100% oke.

Veel plezier ermee!!!

Bijdrager
    hackie

soms komt er wat in het nieuws zoals met de sony batterijen… maar goed dat wordt dan ook correct opgelost 8)

Bijdrager
    NoiA
    ”Ljay”

Vreemd, ik had dit ook gehoord, en heb gekeken.. Ik heb dit probleem niet, of alleszinds niet in die graad dat je het direct opmerkt.

het is niet echt merkbaar je ziet het vooral bij een egale wat donkere desktop background in het begin. Ik kan er mee leven. Eigenlijk te zot dat ik dit zeg bij een laptop die me meer dan €2400 heeft gekost… dan moet alles eigenlijk perfect zijn…. Ik heb persoonlijk het idee dat Apple een beetje heeft bezuinigd bij de backlighting van de huidige 15inch displays vd macbook pro

Bijdrager
    disruption
    ”NoiA”
    ”Ljay”

het is niet echt merkbaar je ziet het vooral bij een egale wat donkere desktop background in het begin. Ik kan er mee leven. Eigenlijk te zot dat ik dit zeg bij een laptop die me meer dan €2400 heeft gekost… dan moet alles eigenlijk perfect zijn…. Ik heb persoonlijk het idee dat Apple een beetje heeft bezuinigd bij de backlighting van de huidige 15inch displays vd macbook pro

Ik merk het op , maar oh zo licht, als ik een egale grijze of graphite background zet.. en ik kon het idd wel onderscheiden van een mb ernaast. Maar, ik vind dat het persoonlijk nog goed meevalt op de 15″, de 17’s die ik tegenkwam op het net, hadden er veel vaker last van. (mijn bescheiden mening uiteraard:) )

mvg

Bijdrager
    macses

geen problemen tot dusver met de mijne

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.