2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Elger

Bug met screensavers en wachtwoorden x.2.8

Hoi Forum gebruikers,

Het was al laat en ik pleur de muis onder in de rechterhoek van mn beeldscherm. Een aantal mooie vakantiefoto’s komen in beeld, ik ga naar bed.
    10 minuten later is mn scherm zwart zoals het hoort.

weer 10 minuten later wordt mijn kamer verlicht door een grijs blauwe gloed en ik schrik wakker. Vast iets dat mn muis heeft bewogen. Kan gebeuren.
    Een venster dat om mn moeilijke wachtwoord vraagt komt in beeld, zoals normaal. Ik blijf rustig liggen dat gaat vanzelf wel weer weg.

NIET DUS! Ineens is mijn desktop en iTunes gewoon volledig zichtbaar, klaar voor gebruik… ben nu zonder mn wachtwoord in te vullen aan het forummen. Het is net gebeurd. Dat is FUCKING SCARY! Heb meteen de terminal gestart en “who” ingetypt. Alleen maar ik. Dus WTF! kan iedereen zomaar toch bij mn files als ik ff weg ben?

Ik dacht al dat ik het vaker gezien had (serieus), maar nu weet ik het zeker. Dit hoort niet, dit is een fout… een ernstige.

Wanneer ik morgen wat minder vermoeid ben ga ik proberen de fout te her-produceren, dan kan Apple er ook wat mee.

Groeten,
    Elger

Bijdrager
    SoSuMe

Bijna Halloween, vandaar!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.