3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    scd

bug in Twitter?

De laatste Twitter in iOS5 geeft een rare bug. Als een vriend van mij ingelogd is geweest en daarna weer uitgelogd is ontvang ik nog steeds tweets van mensen die naar hem schrijven! Dit gebeurd zowel op de iPhone als op de iPad.

Is dat een bekende bug? Ik heb ook nog geen manier gevonden om dat weg te halen. Twitter verwijderen en opnieuw downloaden helpt niet. Ik krijg nog steeds die tweets. Het zijn tweets die via “berichten” worden verstuurd naar dat *uitgelogde* account die ik te zien krijg.

Ik zie ze overigens alleen in het popup schermpje voor een paar seconden.

Bijdrager
    Loek1991

Misschien staat in ‘Instellingen’ onder het kopje ‘Twitter’ dat account nog wel vermeld? Omdat je in principe ook kan tweeten vanuit iOS 5 zonder de twitter app te hebben. En anders zou ik even nogmaals aanmelden op het account van je vriend en dan alle berichtgeving voor dat account uitzetten (dat kan via de normale twitter app) en dan zou je er sowieso vanaf moeten zijn.

Bijdrager
    scd

Nee, in instellingencis niks meer te zien. Je idee om in te loggen en alle berichtgeving dan uit te zetten en weer uit te loggen is een goeie. Maar ik moet even wachten tot die vriend weer hier is om het uit te proberen.
    Thanks!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.