9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Josh_b

Bug in Tap Tap Revenge 2

Ik was net ff Tap tap aan het doen toen ik een bug ontdekte. Ik was online aan het spelen toen ik per ongeluk mijn iphone in trilstand zette, nadat ik hem weer op normaal zette merkte ik dat hij het niet meer fout rekent als je een bolletje mist. Zo kan je lekker hoge scores halen want als je er een mist val je niet terug naar de 1x score categorie:P

In onderstaand plaatje ontdekte ik het pas op de helft anders had ik waarschijnlijk wel meer dan 477 achter elkaar goed;)

Bijdrager
    Sanne

Vandaar dat de topscores zo belachelijk hoog zijn. :P

Bijdrager
    GrizzDesign

En hoe doen we dit op de iPod Touch ?

:evil:

Bijdrager
    Josh_b

Haha gaat moeilijk worden denk ik:P

Bijdrager
    RobinH
    ”GrizzDesign”

En hoe doen we dit op de iPod Touch ?

:evil:

2e generatie?
    Probeer anders eens wat met de volume-knoppen te spelen. :innocent: :wink:

Bijdrager
    Josh_b

Ik denk dat het meer heeft te maken dat als je je iphone in trilfunctie zet en meteen weer op normaal zet dat Tap Tap heel ff vastloopt en na een paar seconden gaat ie dan weer verder. En tot mijn grote verassing rekent hij dan een tijd niks fout. Maar na een minuutje ofzo begint hij ze weer fout te rekenen:(

Bijdrager
    RobinH

Dan moet je na dat minuutje weer aan de knop zitten. En dan heb jij de High-Score.:P :innocent:

Bijdrager
    Josh_b

Precies:P misschien werkt het langer als je het knopje een paar keer heen en weer switch achter elkaar.

Bijdrager
    arw

en dan afbreekt zoals al velen hebben meegemaakt (lekker heen en weer switchen) :o

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.