9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    aruba

bug in mail?

Als ik in safari “E-mail deze pagina” aan klikt en verstuur komt deze bij de ontvanger aan met mijn
    ingelogde naam en password,daar ben ik niet blij mee.

volgens mij is dit niet normaal, iemand anders dit opgevallen??

Bijdrager
    fred44nl

bij mij niet, hoor.
    ik krijg gewoon een emailtje

Bijdrager
    aruba

ja, ik krijg ook een e-mailtje, maar wel met mijn inlog codes! Dus de ontvanger kan in mijn e-mail kijken.

Bijdrager
    fred44nl

ik heb m’n emailtje nog es goed bekenen, maar kan nergens m’n inlogcodes vinden.

waar zie je ze dan staan ??

Bijdrager
    aruba

links bovenin.

Bijdrager
    Hansi2124

Ik zie het ook niet in mijn mail die ik naar mijzelf heb gezonden.
    Het is wel mogelijk (in het geval van deze website in ieder geval) om in de e-mail te klikken op mijn naam naast het zoekveld. Als ik dan zelf ben ingelogd, kan de ontvanger van de mail ook in mijn account komen.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Maar dat zal waarschijnlijk per website verschillen. Bij veel websites is het zo dat als je een link stuurt naar iemand, terwijl je zelf bent ingelogd, dat die ander dan moet inloggen. Mail zal dit vast niet omzeilen.

Bijdrager
    aruba

ik heb ook e-mails gestuurd naar mijn verschillende e-mail adressen en daar is alles normaal,maar naar het e-mail adres van mijn vrouw die met microsoft werkt krijg ik wel mijn inlog codes te zien,raar.

Toch ben ik daar niet blij mee, want anderen kunnen dit ook!!

Bijdrager
    Haike

Bij mij is het ook normaal. Maar met knippen en plakken van de url in een mail kom je ook een eind…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.