30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)
  • Q:
    Bijdrager
    NielsMoes

Btw actie mediamarkt

Was dit vorig jaar ook zo voor de macbooks/andere apple producten?

Bedankt,

Niels

Bijdrager
    TheBigZ

Zie het daarvoor bestemde topic:

Btw actie Mediamarkt

Bijdrager
    Apple Focus

Nee telt niet voor apple producten. Is puur om je naar de winkel te lokken…

Bijdrager
    Niels

Macs en iPods wel, iPhones en iPads niet. En nee, is geen lokkertje, staat gewoon duidelijk in de voorwaarden.

Bijdrager
    KarelWillem
    sionschlicher op 10 januari 2014

…Is puur om je naar de winkel te lokken…

Zou het??!;)

Bijdrager
    makoe

Macbooks en Imacs deden altijd mee, ipads waren altijd uitgesloten

Wat ze nu gaan doen weet niemand, afwachten dus als je kan wachten.

Bijdrager
    computer space

Zolang je niet te veel uitgeeft in de rijen naar de kassa is het prima. Snoertje erbij is 80% winst. Daar verdienen ze de A locatie terug.

Bijdrager
    nigelllv
    sionschlicher op 10 januari 2014

Nee telt niet voor apple producten. Is puur om je naar de winkel te lokken…

ik heb vorig jaar gewoon mijn Macbook Pro met die btw actie gekocht hoor?

Bijdrager
    Frank Visser

Met de btw actie promoten ze ook vaak met Apple producten op de reclamefolder / tv commercial.

Bijdrager
    Niels

MAC EN IPOD WEL…

IPHONE EN IPAD NIET…

Bijdrager
    Shmoo
    computer op 10 januari 2014

Zolang je niet te veel uitgeeft in de rijen naar de kassa is het prima. Snoertje erbij is 80% winst. Daar verdienen ze de A locatie terug.

+1
    Of een petje met een ventilator erin.

( even doorspoelen tot 4:30 )
    http://giel.vara.nl/media/305339

* Op de site AdBlock uitzetten anders werkt het niet, het is natuurlijk weer eens een website gemaakt van ons belastinggeld dus dan kun je alleen maar verwachten dat het heel erg veel geld gekost heeft en uiteindelijk niet werkt of zijn doel compleet mist!

Bijdrager
    NielsMoes

Ziet erna uit dat ik het dus gewoon afwacht, bedankt in ieder geval.

Bijdrager
    TheBigZ

@Niels: Als je een MacBook wilt kopen: Dixons geeft momenteel €100 korting op de MacBooks.
    http://www.dixons.nl/onlinefolder

Bijdrager
    NielsMoes
    TheBigZ op 11 januari 2014

@Niels: Als je een MacBook wilt kopen: Dixons geeft momenteel €100 korting op de MacBooks.
    http://www.dixons.nl/onlinefolder

Daar kom ik ook aan als ik onderwijskorting gebruik.
    Ik wacht de btw actie af, bedankt in ieder geval! Ik zie verder ook leuke producten daar bij dixons voor weinig:p

Bijdrager
    makoe

actievoorwaarden

En de voorwaarden zijn weer bekend, zelfde als vorig jaar lijkt het op. (wat Apple betreft)

Bijdrager
    ibla

Ik wil graag een Mac Mini met fusion drive en 8Gb ram. Zat eigenlijk te wachten tot er een processor upgrade komt maar met 21% korting vind ik de oude processor nog wel de moeite. Echter zie ik op de website van de mediamarkt geen mogelijkheid om te configureren. Weet iemand of de actie enkel voor standaardmodellen geldt??

Bijdrager
    iDuck

Enkel de standaard modellen via de website en op de aanwezige voorraad in de winkel.

Bijdrager
    xmosh

Reken maar niet op veel voorraad. Ben zelf al wezen shoppen: MM Hengelo en Enschede hebben geen Macs meer (echt bordjes uitverkocht erbij…), Deventer en Ede idem dito. Er is (was!) wel verschil in aanpak: Enschede had bijvoorbeeld wel CTO modellen van verschillende Macs, Hengelo helemaal niet.

Bijdrager
    Soulshaker
    ibla op 30 januari 2014

Ik wil graag een Mac Mini met fusion drive en 8Gb ram. Zat eigenlijk te wachten tot er een processor upgrade komt maar met 21% korting vind ik de oude processor nog wel de moeite. Echter zie ik op de website van de mediamarkt geen mogelijkheid om te configureren. Weet iemand of de actie enkel voor standaardmodellen geldt??

Het zijn enkel standaard modellen die je daar vind.
    8GB ram is echter wel steeds mogelijk , kan je makkelijk zelf doen na de aankoop.

Bijdrager
    belfortmac

stond in verkeerde post.

Bijdrager
    segher

Weet iemand hier meer over? Op de website van mediamarkt en de bcc kan je opeens helemaal geen macbooks meer vinden. Zouden ze dan uitverkocht zijn of gewoon een fout? Ik wil er misschien een dit weekend kopen dus zou een beetje jammer zijn als ze niet meer te koop zijn…

Bijdrager
    Soulshaker

Die zijn al lang uitverkocht vrees ik , misschien nog een enkele Macbook Air ergens , maar voor de retina’s kan je het al vergeten.

Bijdrager
    segher

Bedankt voor je reactie, op de webshop is alles in ieder geval uitverkocht. Maar hoe kan ik erachter komen of er ergens nog in het land een mediamakrt een MacBook air heeft?

Bijdrager
    segher

P.s. Is het dan ook niet mogelijk om de MacBook in dit weekend te kopen voor die lage prijs en dat die dan pas later komt? Of is het uitverkocht is uitverkocht?

Bijdrager
    TheBigZ

Ik was woensdagavond in een Mediamarktfiliaal. Zo’n beetje alle courante Macs waren in veelvoud op voorraad.
    Tip voor januari 2015: zorg dat je er op tijd bij bent en ga niet pas op de laatste dag bedenken dat je iets met korting wilt aanschaffen.

Bijdrager
    segher

Bedankt voor die tip, maar er zijn dus geen manieren om nu nog een Mac met veel korting te kopen?

Bijdrager
    Soulshaker

Het enigste wat je kan doen is bij de Media Markt langsgaan. Misschien heb je geluk.
    Maar “het vet is van de soep” zoals ze hier zeggen , te lang gewacht…

Bijdrager
    JasperH

Bij de Media Markt in Groningen was donderdag de High End 15″ Retina nog wel op voorraad, de rest van de Retina’s was volgens mij uitverkocht.
    Wel waren er nog behoorlijk wat Classic MBP’s te krijgen (13″ natuurlijk, maar ook 15″ 4gb en 8gb met geupgrade processor).

Geblokkeerd
    Bento

AppleTV doet ook niet mee?

Bijdrager
    NielsMoes

Heb zelf een air met 250 gb flash weten te veroveren bij de mediamarkt Hengelo op Donderdag +\- 8 uur.
    Was een chaos, heb het laatste model weten te bemachtigen voor de rest hadden ze alleen nog maar 120 gb flash of 2012 modellen.
    Geluk gehad dus;-)

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.