6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    servir frais

BTO G5 -> nog losse onderdelen te installeren?

ik heb hier dus al een draadje lopen over mn ongeluk met de g5, maar ik heb zopas gezien dat bij de g5 er een los bluetooth-antenne bijzit die ik ergens zou moeten opschroeven.

nu is mijn vraag, die mac werd bij apple besteld, worden die zaken niet geïnstalleerd, of worden bluetooth, ea. gewoon los meegegeven en die je alles zelf te installeren?

ik zag ook dat ik enkel twee cd’s had met systeemsoftware 10.3.4 maar niet in een mooie doos verpakt, nochtans bij mn g4 en de imac die we onlangs bestelden was dit toch anders.

servir frais

Bijdrager
    Slagroom

Bij mij zat de systeem CD in zo’n papieren hoesje, bij mij iBook ook en bij mijn eerdere iBook ook…

Je hoeft alleen de antenne op de G5 te klikken deze kan namelijk afbreken tijdens transport wanneer zei hem er op zetten lijkt me.

Bijdrager
    Panthertje

Systeem dvd zitten idd in een papieren hoesje altijd al zo geweest.
    (bij een Apple Display zit de cd wel een mooi luxe mapje) :P

De antenne van zowel bluetooth als airport zitten los, om transport
    schade te voorkomen.

Snap alleen niet na je “teleurstellings- draadje” gelezen te hebben,
    dat je deze mac niet direct naar je dealer terug brengt en een nieuwe eist.
    Een beetje dealer laat jou niet voor de schade opdraaien lijkt me.
    Zou de mac dus ook laten zoals je hem ontvangen hebt, en niets installeren!
    Zodra je er iets aan gaat doen, kan dit opgevat worden als geaccepteerd met
    alle “gebreken vandien” Kan me niet voorstellen dat je de G5 zo hebben wilt!

Bijdrager
    servir frais

het is allemaal niet zo simpel gewoon de mac terug binnensteken bij de dealer….

de dealer zegt dat zij hem hebben verzonden zonder enige schade, de mac werd verzonden met transportfirma, daar is ie gelost van de vrachtwagen zonder schade beweert men, vervolgens in depot van de transportfirma terug op de vrachtwagen gezet die bij ons zou leveren.

dus de dealer denkt dat de heftruckchauffeur van bij ons het goedje niet mooi heeft gelost, en die denkt dat hij met de vorken van de heftruck deze heeft geraakt. maar de vorken zijn een stuk breder dan de gaten in de doos.

de man die de schade kwam opmeten had een mooie smile en aktentas bij zich om dan een lullig schetjes te maken van de schade a/d doos, heb hem nog voorgesteld om de foto’s te mailen, wat ik ondertussen heb gedaan.

nou vorig jaar hebben wij wel bij al onze g4’s een mooi panther cd ontvangen in een mooie doos met manual erbij…

Bijdrager
    servir frais

oja het is trouwens een BTO (bluetooth-airport extreme en andere grafische kaart) dus zo’n toestel zullen ze waarschijnlijk niet op voorraad hebben.

misschien kunnen ze de onderdelen inbouwen?

Bijdrager
    ateazz

hey

BT kun je niet in een g5 bouwen, zal er altijd uitsteken.
    De kast is van metaal, dus een antenne moet er altijd bijten zijn.

greetzz

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.