9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Jonathan1993

BT Apple toetsenbord probleem

Hallo hier op OMT,

Eerste bericht wat ik hier plaats op dit mooie apple forum gaat helaas direct over een probleem met een apple product.

Laatst heb ik op internet voor 5 Euro een BT Apple toetsenbord weten te scoren. In de advertentie stond aangegeven dat de numerieke toetsen niet werkten. Ik dacht dus ff slim te zijn en dacht direct dat dat iemand was die per ongeluk zijn muistoetsen had geactiveerd en er maar vanuit ging dat ie kapot was.

Helaas was dat dus niet zo en zit ik nu met een heel mooi toetsenbord die ik niet eens kan koppelen aangezien je daarvoor een code moet intoetsen op het desbetreffende toetsenbord.

Weet 1 van jullie hier raad mee? Ik zit erover te denken gewoon een toetsenbord bij apple te gaan kopen en vervolgens met deze terug gaan en dan hopen een nieuwe te krijgen. Of zie ik alsnog iets over het hoofd…

Groeten,
    Jonathan

Bijdrager
    Jonathan1993

Trouwens getest ook op mijn ipad dus aan bluetooth zal het niet liggen…

Bijdrager
    casperrrrrrr
    Jonathan1993 op 27 september 2010

Ik zit erover te denken gewoon een toetsenbord bij apple te gaan kopen en vervolgens met deze terug gaan en dan hopen een nieuwe te krijgen. Of zie ik alsnog iets over het hoofd…
    Jonathan

Ja twee dingen:
    1. Dat noemen we fraude.
    2. Ik hoop dat ze het merken en aangifte doen. Naar mannetje dat je bent.

Bijdrager
    1984

In de advertentie stond aangegeven dat de numerieke toetsen niet werkten. …………………… en zit ik nu met een heel mooi toetsenbord die ik niet eens kan koppelen aangezien je daarvoor een code moet intoetsen op het desbetreffende toetsenbord.
    Weet 1 van jullie hier raad mee?

Maar dan waarschijnlijk een wit BT toetsenbord met numeriek, Maar ik heb ook een vraagje aan jouw @Jonathan1993 , kun je mij uitleggen hoe je dat toetsenbord op de iPad hebt getest.?

Bijdrager
    Jonathan1993

Je hebt niet helemaal begrepen wat ik bedoel, ik heb het model zonder numerieke blokje aan de zijkant. En de toetsen 1-0 werken niet. En als je dus een BT toetsenbord wilt koppelen aan je mac/pc moet je een code intoetsen en dat kan ik dus niet. Want die doet het niet… :ftim:

Bijdrager
    1984

Toets die code in met een ander (bedraad) toetsenbord, maar dan nog heb je weinig aan een defect toetsenbord.

Bijdrager
    Jonathan1993

Kan ook niet…
    Als ik dat doe typ ik in Spotlight….

Bijdrager
    sjonnie

Ik erger mij ook een beetje aan de rare moraal die jij er op na houdt.

Maar waarschijnlijk vind jij het heel normaal, getuige het feit dat je het zomaar in je post zet.

:thumbsdown:

Bijdrager
    Oppie

…gaat helaas direct over een probleem met een apple product.

Nee, het gaat veel meer over een probleem met jezelf.
    Je krijgt precies wat je dacht te kopen, en dan ga je Apple de schuld en de kosten in de schoenen schuiven?
    Maar vertel nou eens waar je dat toetsenbord aan wilt koppelen; aan een iMac.
    Dan kun je -vermoed ik- de code invullen met het on-screen toetsenbord.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.