14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Bryce 5 gratis tot 6 september!

Download Bryce 5 Free

It’s now even easier to create breathtakingly realistic 3D landscapes and animations with Bryce. For a limited time, DAZ is pleased to offer Bryce 5 software absolutely FREE!* Now through September 6, 2006, download Bryce 5 for no charge at Download.com.

http://www.daz3d.com/program/bryce/bryce5free.php

Vervolgens even een gratis account aanmaken bij DAZ en… klaar!

Coole aktie van DAZ!:D

[size=9:c2dbaf6169]Er staat dat het niet op Tiger werkt, maar dat schijnt niet waar te zijn.[/size:c2dbaf6169]

Bijdrager
    505

Kan ook downloaden zonder account, via download.com.

Bijdrager
    KarelWillem

We gaan het eens aan de Tiger voeren. Kijken wat er gebeurt.

edit:
    Ik kom niet helemaal door die inlog-procedure heen.
    Ik heb nu een serial gekregen (middels een DAZ account).
    Ik start Bryce op en kom dan weer in hetzelfde schermpje dat vraagt of ik een serial wil aanvragen.

Inactief
    Anoniem
    ”CoreDuo”

Kan ook downloaden zonder account, via download.com.

Ook dan moet je alsnog een account bij DAZ aanmaken om het werkend te krijgen.

Ben er even mee aan het pielen, maar werken wil het hier ook nog niet echt. Hij knalt eruit bij het inlogscherm.:?

Bijdrager
    Fabio

KarelWillem, jij krijgt m iig wel opgestart onder Tiger? Ik zie op de site:

NOTE: Bryce 5.0 does not run under Mac OS X Tiger (Mac OS 10.4 and above).

Bijdrager
    Niet meer hier

Hier op Tiger werkt het vlekkeloos. Dat gedoe met die serial is idd een beetje onduidelijk, maar het werkt zo:

• Start Bryce op
    • Je krijgt te zien dat je moet registreren, klik op Continue
    • Een webpagina opent, log hier in met je DAZ account of maak er een aan
    • Je krijgt een serial
    • Ga terug naar Bryce en tik de serial in. Als je Bryce ondertussen hebt afgesloten, klik dan weer op continue bij de registratie-melding. Ga echter niet naar Safari, maar tik je serial in in Bryce.

Dr. Rengers

Bijdrager
    KarelWillem
    ”phobia”

KarelWillem, jij krijgt m iig wel opgestart onder Tiger? Ik zie op de site:

NOTE: Bryce 5.0 does not run under Mac OS X Tiger (Mac OS 10.4 and above).

Ja hoor, geen probleem.

Maar ik zie nu pas dat mijn registratieschermpje elke keer ACHTER hetr programmavenster van Bryce verdween, waardoor ik de serial nergens kon intypen. Leve Exposé! Anders had ik het nooit gezien.

Bijdrager
    Fabio

ga ik ‘m ook even downloaden, bedankt:-)

Bijdrager
    Donnie Darko

Werkt zowel op Mac OSX als Windows…:)

Bedankt voor de geweldige tip!

Inactief
    Anoniem
    ”KarelWillem”

Maar ik zie nu pas dat mijn registratieschermpje elke keer ACHTER hetr programmavenster van Bryce verdween, waardoor ik de serial nergens kon intypen. Leve Exposé! Anders had ik het nooit gezien.

Hèhè… eindelijk ook hier aan de praat gekregen… :innocent:

Snap alleen die onzin over dat het niet op Tiger zou werken niet… loopt gewoon prima.

Bijdrager
    Xserve

Ik weet niet of het aan Tiger ligt maar hier lopen alle vensters door elkaar, zeker als je Expose gebruikt. Probeer maar eens een file te openen in het programma. Er verschijnt niks, maar als rechtsonder in het dock klikt met de rechtermuisknop zie je toch dat het venster ‘Openen’ zich geopend heeft. Ik draai het nu in Classic. Nu werkt het wel goed.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, werkt perfect in Tiger. Alleen met Exposé, worden alle schermdelen van Bryce afzonderlijk verdeeld over je scherm.

Bijdrager

Bij mij komen er maar geen activatie mailtjes om dat serial nr te krijgen, heb t nu al op meerdere email accounts geprobeerd maar geen antwoord, terwijl er wel staat dat er succesvol een activatiemail naar me is verzonden:(

Bijdrager
    hansenonline

komt vanzelf wel goed, bij mij duurde het ook een tijdje. wat ik deed om het te vervroegen was inloggen en dan vergeet wachtwoord aanklikken je krijgt dan de melding dat je nog niet geactiveerd bent en er wordt dan een nieuwe mail gestuurd en die kwam wel meteen aan bij mij.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.