30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 121)
  • Q:
    Bijdrager
    Dutch-American

Brussels bewijst het gelijk van Wilders…

Met de ramadan op komst is dit weer aktueel.

De politie is de totale controle over delen van Brussels, de Europese hoofdstad kwijt geraakt. Men mag hier een hekel aan Wilders hebben, het bewijst wel zijn gelijk over moslims..

http://www.youtube.com/watch?v=3IIN9_YdYxw

Na de franse steden nu ook Brussels en ook in Antwerpen. Nederland lijkt het volgende slachtoffer tenzij Wilders alle macht krijgt.

Helaas zijn de Belgische politici volkomen blind voor de realiteit, en met hun veel Belgen en ook Nederlanders..

Bijdrager
    piddy4888

Je hebt gelijk. Het loopt hier de spuigaten uit, maar dat mag ik niet hardop zeggen want dan ben ik een racist. Als die figuren die hier zo nodig asiel moeten krijgen werken en zich netjes aan de regeltjes houden, niks aan de hand. Als ze herrie gaan schoppen, mogen ze voor mijn part terug naar waar ze vandaan komen. Ja, kom maar weer met argumenten als “Nederlanders schoppen ook herrie” en “wat ben jij toch harteloos”. Als Nederlanders herrie schoppen (en er zijn genoeg Nederlandse herrieschoppers hoor) mogen ze fijn de gevangenis in in het land waar ze wettelijk vandaan komen: Nederland dus. Als een buitenlander dat doet mag hij fijn in zijn geboorteland naar de gevangenis. Klaar uit.
    Nou vind ik niet dat er een immigratiestop moet plaatsvinden of zo hoor, dus Wilders… Tsja… Van de ene kant wel, van de ander kant wel.

En even ter informatie, de stad ‘Brussel’ (zonder de s):wink:

Bijdrager
    Sascha
    piddy4888 op 09 september 2010

Je hebt gelijk. Het loopt hier de spuigaten uit, maar dat mag ik niet hardop zeggen want dan ben ik een racist. En even ter informatie, de stad \’Brussel\’ (zonder de s):wink:

My thoughts exactly.

Bijdrager
    trabant

Het probleem zijn niet de moslims, maar de onderklasse-jongeren.
    Vraag het een willekeurige agent uit Volendam of Urk maar.
    Verder zijn we hier souverein genoeg om ons niet door een yank te laten vertellen wat we wel en niet moeten doen.
    Ga thuis met vuur spelen.

Bijdrager
    Pieterr
    Dutch-American op 09 september 2010

Nederland lijkt het volgende slachtoffer tenzij Wilders alle macht krijgt.

De roep om de sterke man!

Al in de openingspost komt Godwin’s Law z’n koppie om de hoek steken. Een record?

Bijdrager
    Hanhart

Iemand gekeken naar puberruil, de aflevering met Antje en Afra?
    Of zet NU even DWDD aan…

Geblokkeerd
    Anoniem

het was wel lekker rustig in de klas vandaag de klas was nog maar 20 kinderen groot

Bijdrager
    4tje

Hahaha deze man weet niet dat het nu/morgen afgelopen is ?

Bijdrager
    Yip
    Hanhart op 09 september 2010

Iemand gekeken naar puberruil, de aflevering met Antje en Afra?
    Of zet NU even DWDD aan…

Inderdaad. Zo zie je maar weer wat voor eenkennige personen die Wildersstemmers zijn.

Kan dit overigens niet hier:

Politiek draadje: Waar staat de appel?

Bijdrager
    trabant

De Ramadan is morgen ten einde, maar dat even terzijde.

Bijdrager
    michelvdb

Wie met vuur speelt verbrandt zijn pikkels. Heb je een lontje en een lucifertje gevonden? Zorg ook voor een emmer water, hé manneke. En Dutch-Americans moeten ons in Brussel niet de les komen spellen. We hebben hier al genoeg te doen met een pedo-ex-bisschop dan dat ‘nog een dominee met het opgestoken vingertje’ aan wie ik dik de pest heb ons moet komen jennen. Ga in je hoekje zitten r*kken.
    :sarcastic:

Bijdrager
    Lexis

Buiten de discussie om vind ik de reactie van trabant en michelvdb buitengewoon arrogant.
    Maar goed, omdat ik dat meld zal ik wel weer voor extreem-rechts worden uitgemaakt.

Bijdrager
    michelvdb

Wie wind zaait, oogst storm… :sarcastic:

Bijdrager
    Yaris

Ik moet michelvdb gelijk geven. De openingspost heeft veel weg van een politiek/racistisch pamflet. Op die manier open je geen rationeel en tactvol debat. Ik vermoed dat topicstarter, gezien zijn locatie, zich heeft laten ophitsen door de hele heisa rond de herdenking van 9/11.

Bijdrager
    vogel

Vier, eigenlijk vijf woorden: don’t feed the trolls!

Bijdrager
    Yggdrasil

En om even het beeld bij het woord te voegen:

Bijdrager
    apple_fan

Bijdrager
    piddy4888

Het Trollentopic! Yeah!

Bijdrager
    Yip
    Lexis op 09 september 2010

Buiten de discussie om vind ik de reactie van trabant en michelvdb buitengewoon arrogant.
    Maar goed, omdat ik dat meld zal ik wel weer voor extreem-rechts worden uitgemaakt.

Hou nou toch eens op man, je voelt je continu aangevallen. In het politieke draadje loop je ook de hele tijd te roepen dat je weer eens voor extreem-rechts zal worden uitgemaakt.

En zoals ik net al zei: De openingspost is een politiek statement, dus ga nou naar het politieke draadje en ga niet hier weer extra aandacht proberen te trekken met een nieuwe draad. Naast deze Wildersachtige praktijken ben je natuurlijk weer enorm aan het generaliseren en vooral keihard aan het roepen. Daar walg ik van.

Politiek draadje: Waar staat de appel?

Bijdrager
    Dutch-American
    trabant op 09 september 2010

Het probleem zijn niet de moslims, maar de onderklasse-jongeren.
    Vraag het een willekeurige agent uit Volendam of Urk maar.
    Verder zijn we hier souverein genoeg om ons niet door een yank te laten vertellen wat we wel en niet moeten doen.
    Ga thuis met vuur spelen.

?
    En zal die agent hetzelfde zeggen als de politie in de film? Dat ze de kontrole kwijt zijn over delen van urk en volendam?

Bijdrager
    Dutch-American
    Pieterr op 09 september 2010

Nederland lijkt het volgende slachtoffer tenzij Wilders alle macht krijgt.

De roep om de sterke man!
    Al in de openingspost komt Godwin\’s Law z\’n koppie om de hoek steken. Een record?

Dit gaat over het aanhalen van Hitler en de nazi’s. Dat heb ik niet gedaan. Dus domme opmerking van.

Bijdrager
    Dutch-American
    michelvdb op 09 september 2010

Wie met vuur speelt verbrandt zijn pikkels. Heb je een lontje en een lucifertje gevonden? Zorg ook voor een emmer water, hé manneke. En Dutch-Americans moeten ons in Brussel niet de les komen spellen. We hebben hier al genoeg te doen met een pedo-ex-bisschop dan dat \’nog een dominee met het opgestoken vingertje\’ aan wie ik dik de pest heb ons moet komen jennen. Ga in je hoekje zitten r*kken.
    :sarcastic:

Ik zal jouw de les niet komen spellen in Brussel. Dat doen de allochtonen daar voor jouw wel, die nu de baas zijn daar..

Bijdrager
    Dutch-American
    Yaris op 09 september 2010

Ik moet michelvdb gelijk geven. De openingspost heeft veel weg van een politiek/racistisch pamflet. Op die manier open je geen rationeel en tactvol debat. Ik vermoed dat topicstarter, gezien zijn locatie, zich heeft laten ophitsen door de hele heisa rond de herdenking van 9/11.

De standaard reactie van een groenlinks stemmer. Wat is er racistisch aan de film? Dus zelfs de problemen benoemen die er zijn is al genoeg reden om door jou voor racist worden uitgemaakt? Precies die mentaliteit heeft geleid tot de huidige situatie in Brussel.

Bijdrager
    piddy4888

Gast… Rustig aan. Je begint een beetje door te draaien…

Bijdrager
    Dutch-American

Nee hoor, ik reageer gewoon op de berichten, maar ik draai niet door hoor.. Voel me heel happy hier..:lol:

Bijdrager
    iDuck

Hij draait ook niet door, hij geeft gewoon zijn mening. Niks mis mee.

Alleen kan je op een forum als deze zo’n discussie niet normaal voeren. Er ontbreekt hier gewoon een hoop politieke ervaring en inzicht, om een goede inhoudelijke discussie te starten hierover.
    Dat is ook logisch, sommigen wonen hier op het platteland of rustige gebieden. Die hebben een heel andere kijk op de wereld dan mensen die, ehhm, in onderklasse-wijken wonen of dichtbevolkte gebieden.
    Gooi ze samen in een forum en praat over politiek, en het loopt in no-time spaak.

Moraal van het verhaal, lul hier lekker over Apple, Mac’s, software, gadgets en andere leuke zaken.:wink:

Bijdrager
    piddy4888

Niet in de lounge, daar wordt alleen over onzin geluld (iets met bier, tieten koffietenten en kelders…)

Bijdrager
    iDuck

Dat zeg ik… “andere leuke zaken”

Bijdrager
    Yannes

Dutch-American

Hoelang deed je erover om een beetje redelijk NL te kunnen? Of heb je gewoon een mislukte username?

Bijdrager
    michelvdb

Ben je ooit al in Brussel geweest? Lang geleden dat je écht in Brussel geweest bent? Welk Brussel? Want Brussel = 19 gemeenten en alle negentien zijn ze anders. Ken je Brussel eigenlijk? :sarcastic:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 121)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.