15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Geblokkeerd
    Henk Rijnsen

Brussels 09/19/2015 **:*0 *M

Weten jullie wat er bij de sterretjes moet? M.a.w., hoe laat opent de Apple Store in Brussel? Ik ga namelijk ook gaan maar moet een heel stukje reizen met de trein, ik veronderstel dat de opening rond 09:00 AM of 10:00AM is maar weet iemand dit met zekerheid? Alvast bedankt!

Bijdrager
    computer space

In Brussel doen ze niet aan AM/PM

Geblokkeerd
    Henk Rijnsen

Excuseer mij computer space -_-

Geblokkeerd
    Henk Rijnsen

Ik heb ergens vernomen dat dit 10:00 zou zijn, kan dit kloppen? Alvast bedankt!

Moderator
    Night

Volgens de Apple site zou dat kunnen kloppen:

http://www.apple.com/benl/retail/brussels/ (de Apple site; een handige bron van informatie over Apple-gerelateerde zaken…. Zie o.a. onder de 3 plaatjes)

Als je er om 9 uur bent, sta je in ieder geval vooraan in de rij:p

Geblokkeerd
    Henk Rijnsen

@night heel erg bedankt voor de bevestiging! Al ga ik toch al om 08:00 in de rij staan, je weet maar nooit :D.

Bijdrager
    makasa

Ik verwacht dat de winkel gewoon open blijft. Dus vanwaar er zo vroeg zijn?

Geblokkeerd
    Henk Rijnsen

@makasa hij is inderdaad heel de dag open, maar kijk eens naar deze beelden;-)

Moderator
    Night

China en Amerika…. twee landen die graag te koop lopen met hun fanatisme.
    Was het zo druk bij de opening van de Apple Store in Amsterdam? Neuh…
    Laten we het op Europese nuchterheid houden.

Maar goed… samen met de mogelijke introductieverkoop van de nieuwe iPhone…. het zou zĂłmaar kunnen…:)

Geblokkeerd
    Henk Rijnsen

@night die van Berlijn moet niet onderdoen aan het fanatisme van Amerika en China;-) en aangezien de Apple Watch zelfs niet verkrijgbaar is denk ik niet dat we moeten hopen ;-(

Bijdrager
    vanhyfte.johnny

Apple heeft juist een video gepost op Youtube over de nieuwe store in Brussel:
    Apple Store, Brussels—The Creativity Continues…

Bijdrager
    KarelWillem
    Night op 06 september 2015

…Was het zo druk bij de opening van de Apple Store in Amsterdam? Neuh….

De rij stond drie straten ver de hoek om. En ook uren later – toen wij al lang en breed weer vertrokken – was de rij nog niet opgelost.

Ik weet niet in welk Amsterdam jij bent geweest met de opening, maar in ons Amsterdam was het behoorlijk druk ja.:)

De opening van Haarlem en Den Haag was alweer een stuk minder opgefokt.:)

Bijdrager
    Brombeer
    computer op 05 september 2015

In Brussel doen ze niet aan AM/PM

En ze schrijven de stadsnaam ook niet in het meervoud…

Henk op 06 september 2015

@Night heel erg bedankt voor de bevestiging! Al ga ik toch al om 08:00 in de rij staan, je weet maar nooit :D.

Doe dan maar wel een incontinentieluier aan. Het zou lullig zijn als je je plek in de rij verliest tenzij je tegen het etalageglas pist.

Bijdrager
    KarelWillem

Tot een bepaalde leeftijd kun je je plas best een paar uur ophouden heb ik me laten vertellen.

Bijdrager
    Soulshaker

Daar heb je toch een lege waterfles voor:)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.