8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    zach

Browsershots beknot?

Net nog even op het bekende http://browsershots.org gekeken. Wat schetst mijn verbazing: onder Apple staat alleen nog maar Safari 3.2 en verder helemaal niets. Linux en en Windows zijn daarentegen rijk bedeeld. Zullen we straks ook nog moeten betalen voor browsershots om alles in beeld te krijgen? Of ligt het gewoon aan IE voor Windows (zit op dit moment op het werk achter windowsbak).

Bijdrager
    J-R0eN

Ja hier ook alleen safari 3.2…

Bijdrager
    aerosoul

jeps, alleen safari 3.2. Bij windows staat safari 4 wel..

Bijdrager
    zach

Apple is uit de gratie gevallen. BSD komt er helemaal bekaaid vanaf. Hopelijk is dit tijdelijk, ziet er niet erg professioneel uit zo.

Bijdrager
    palahala
    Bijdrager
    Thoomas

Bij mij staat echt Safari 4.0:|

Bijdrager
    zach

Het aanbod lijkt te variëren, maar blijkbaar zijn er niet veel mac-gebruikers die hun systeem beschikbaar stellen. Maar ik heb tijden meegemaakt dat je voor mac de keuze had uit zeker 20 browsers (met verschillende versienummers dan wel). Als iemand zich aanbevolen voelt… ik heb zelf alleen een laptop en die staat echt niet dag en nacht aan.

Bijdrager
    palahala

Je computer hoeft niet dag en nacht aan te staan. En op een Mac kun je gewoon verder werken terwijl de factory onder een ander account draait (op een Windows machine niet).

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.