9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    szal

Browsergeschiedenis van Google wissen

Ik heb een gigantische lijst browsergeschiedenis staan in de browserbalk van Google. Geen idee hoe die te verwijderen. Alle oplossingen die ik tegenkwam op internet werken niet omdat de opties die worden voorgesteld bij mij gewoon niet voorkomen. Is misschien een beetje moeilijk te beantwoorden op afstand maar kent iemand nog een paardenmiddel. Het liefst een paar want dan zit er wellicht een tussen die effectief is.

Szal.

Bijdrager
    Hansi2124

Misschien de optie in Safari: Stel Safari opnieuw in?

Bijdrager
    iJoost

Een bijl? Werkt gegarandeerd…;-)

Bijdrager
    sypie

In de browserbalk, bedoel je daar het zoekvenster rechtsboven in je Safari of FireFox mee?

Misschien deze: http://www.macwiki.nl/wiki/Hoe_kan_ik:Zoekgeschiedenis_wissen_in_Safari

Bijdrager
    szal

Grappig, zou ik zeggen als het niet een beetje vervelend was, maar niets van wat jullie aandragen werkt. De bijlmethode kwam er nog het dichtste bij, maar was het net niet. Ik laat het maar zo. gelukkig hoef ik mij niet te schamen voor mijn brows-geschiedenis, als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Szal.

Bijdrager
    iJoost

Ja leuk, maar geef eens antwoord op de gestelde vragen.
    Welke browser heb je het over?
    En wat bedoel je precies met “in de browserbalk van Google”, welk veld is dat?

Bijdrager
    janau

Safari opnieuw instellen is inderdaad de juiste methode zoals Hans al suggereerde. Je kunt alles uitvinken behalve Wis Google zoekopdrachten.

Bijdrager
    dadu

Als je op het vergrootglas klikt, staat er de optie:

“clear recent searches” (in het nederlands waarschijnlijk iets soortgelijks)

Ik zou dat eens proberen :wink:

Bijdrager
    szal

Gelukt ! Inderdaad Safari opnieuw instellen en dan wis google zoekopdrachten aanvinken. Bedankt allemaal

groeten,

Szal.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.