11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Gerhard

Browsergeluid via Airport Express

Is er een manier om internetradio die via de browser gaat af te spelen via Airport Express? Sommige ‘zenders’ werken niet in i-Tunes (Musiccovery) en beluister ik liever via mij stereo.

Dank u
    Gerhard

Bijdrager
    tricksel

Bijdrager
    Gerhard

Geweldig!!!! Bedankt Tricksel!

Bijdrager
    SeaTrue

als je had gezocht had je dit ook kunnen vinden

Bijdrager
    Gerhard

Bedankt voor de tip Sam!

Bijdrager
    Double_UK

Weet iemand eigenlijk of er een kans is dat met Leopard (of een volgende Airport Express firmware-upgrade) een Airfoil-achtige optie geïmplementeerd zal worden?
    Ik overweeg elke keer om Airfoil aan te schaffen maar denk dan: het is toch weer $ 25,- …

:(

Bijdrager
    Mr.Mark
    ”Double_UK”

Weet iemand eigenlijk of er een kans is dat met Leopard (of een volgende Airport Express firmware-upgrade) een Airfoil-achtige optie geïmplementeerd zal worden?
    Ik overweeg elke keer om Airfoil aan te schaffen maar denk dan: het is toch weer $ 25,- …

… en dan is het ook nog eens zo dat je met films afspelen in Quicktime je een vertraging in het geuild hebt :O

Bijdrager
    Double_UK
    ”Mr.Mark”
    ”Double_UK”

… en dan is het ook nog eens zo dat je met films afspelen in Quicktime je een vertraging in het geuild hebt :O

Precies. Ik heb er geen verstand van maar ik kan me voorstellen dat je dan, indien je gebruik maakt van audio via je Airport Express, het beeld niet meteen wordt weergegeven maar met een kleine -evt. instelbare- vertraging (moet toch niet zo moelijk zijn) zodat beeld en geluid sync zijn.
    :D

Bijdrager
    tricksel
    ”Double_UK”

Precies. Ik heb er geen verstand van maar ik kan me voorstellen dat je dan, indien je gebruik maakt van audio via je Airport Express, het beeld niet meteen wordt weergegeven maar met een kleine -evt. instelbare- vertraging (moet toch niet zo moelijk zijn) zodat beeld en geluid sync zijn.

Het is -nog- niet zo dat beeld ook over een Airport Express afgespeeld kan worden.
    Als dit al zou kunnen, dan komen uiteraard zowel beeld als geluid “vertraagd” aan, dus is bovenstaande alsnog niet van toepassing.

Bijdrager
    Double_UK
    ”tricksel”
    ”Double_UK”

Het is -nog- niet zo dat beeld ook over een Airport Express afgespeeld kan worden.
    Als dit al zou kunnen, dan komen uiteraard zowel beeld als geluid “vertraagd” aan, dus is bovenstaande alsnog niet van toepassing.

Nee, ik bedoel dat je het beeld nog gewoon op je (externe) beeldscherm ziet, of via je kabel naar TV, maar het geluid lekker over je installatie.

Maar ach, met de AppleTV is het eigenlijk al een beetje opgelost. Toch? Beeld en geluid streamen naar je TV.

Bijdrager
    ottovds

ik doe het wel hoor

ik speel mijn films of in VLC, stel in dat het beeld met een demay van 2,4sec komt, en alles is weer mooi syncroon via de airport en airfoil.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.