11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    olav

browser window vergroten d.m.v code in dreamweaver?

Hallo,

onlangs stuitte ik op deze site, http://www.jcbourcart.com/index.html.
    Wat me opviel is dat de pagina het hele scherm vult middels een code.
    Ik zou graag willen weten of ik dat in dreamweaver MX ook kan toepassen. en zo ja hoe. In de source code zie ik dit staan:
    <script language=”JavaScript”><!–
    self.moveTo(0,0)
    self.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight)
    //–></script>
    Maar eerlijk gezegd zegt me dat niets, ik ben een beginner.
    alvast dank,
    olav

Bijdrager
    oogappel

Copy-pasten in de source van je html-file

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Hoppa, dreamweaver ’t raam uit.

Anders blijf je eeuwig dit soor vragen stellen, omdat je anders eeuwig blijft kunnen i.p.v. kennen:)

Bijdrager
    Jor1

http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=2017&highlight=fullscreen

hier werd ongeveer dezelfde vraag gesteld

meneer de koekepeer; waarom dreamweaver het raam uit?

ik snap jouw opmerking niet:

Anders blijf je eeuwig dit soor vragen stellen, omdat je anders eeuwig blijft kunnen i.p.v. kennen

ik denk dat je fullscreen websites niet moet willen willen!

Bijdrager
    olav
    ”meneer

Hoppa, dreamweaver ’t raam uit.

Anders blijf je eeuwig dit soor vragen stellen, omdat je anders eeuwig blijft kunnen i.p.v. kennen:)

Volgens mij is het forum voor dit soort vragen an als je geen antwoord wilt geven doe dat dan ook niet.

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Heb je gelijk in Olav, excuses.

Mijn probleem met dit soort vragen is dat je het met een simpele google zoekactie vaak al kan uit dokteren, zo ook in jouw geval.

Maar ik zal mijn bijdehante commentaar voortaan bij me houden:)

Bijdrager
    Zout

Dreamweaver MX is echt super, ik leer er zelfs HTML bij d.m.v. dreamweaver en z’n Homsite code style!!!