25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    DeXoN

Browser Based: Age Of Pirates

Age Of Pirates

=> Beschrijving:

Age of Pirates is een gratis multiplayer massive online game.
    Het spel is real-time en gaat 24/7 door. Het spel ziet er grafisch zeer gelikt uit zover je daar van kan spreken in een browsergame. Afgelopen jaar is het spel in Duitsland tot online spel van het jaar gekozen!

Het spel is gesitueerd in de tijd van de piraterij. In naam van de koning (Spanje, Frankrijk of Engeland) begin je met een hoofdeiland. Bouw dit uit, vaar uit, verover eilanden. Vorm of join een Guild en ga voor totale heerschappij op de zeven zeeen!

In een notendop:
    * Graphical user interface: erg gelikt
    * Day / night change: mooi maar kan storend zijn, kun je uitzetten
    * 9 verschillende schepen, 7 verschillende militaire eenheden, 3 verschillende kanonnen (klein, middel en groot)
    * 32 verschillende gebouwen
    * 36 researches

=> De landen:

England
    Bonus:
    Attack: +5%, production of wood: +5%
    Special unit: Man-O-War
    “By its balanced relation of a strong military and a growing economy, England gained more and more power and now questions the supremacy of the spanish crown in the new world. The bonus qualities of the English nation make it a good choice for players who value a compromise between military power and economical strength.
    The man-O-war, a significantly upgraded frigate (already the fastest ship in the game) allows fast and sudden attacks. It therefore threatens foreign colonies and enables the hunting of pirates and opponents.”

Frankrijk
    Bonus:
    Defense: +10%, production of food: +5%
    Special unit: saboteur
    “For a long time France had remained in the shade of the two great colony powers England and Spain. Yet by clever tactics and the thought through use of its military and economical means the Grande Nation manages to gain influence in the new world.
    The bonus qualities of the French make them first choice for defensive minded players. They lay focus on a peaceful exploration of the new world and on trade with other players, rather than on agressive expansion and battles.
    Not to underestimate is the special unit of France – the saboteur. It is a powerful way to anonymously interfere with opponents’ economical plans and military strategies.”

Spanje
    Bonus qualities:
    Attack: +10%, production of stone +5%
    Special unit: galleon
    “Being the oldest colonary power it is most important for Spain to fight back the growing influence of England and France in the new world. Players who find their joy in offensive actions shall choose Spain for its high attack bonus. The gallon, the Spanish special unit is along with the ship of line the most powerful ship in the game. Not at last, it had been that kind of ship, that founded the legendary fame of the Spanish Armada.”

=> Screenshots:

http://www.ageofpirates.co.uk/galerie.php

=> Post:

Ik vroeg me dus af of andere mensen dit spel dus ook spelen. Wie het niet speelt moet het echt eens proberen het is echt verslavend! Het spel is wel een mengeling van Duits en Engels omdat ze nog bezig zijn met het vertalen naar Engels.

Bijdrager
    Darkgnome

Ziet er wel sjiek uit :)

Edit: heb me net geregistreerd en heb iets neergezet. Maar ik snap geen jota Duits! Nu kan ik het soms wat afleiden maar goed. Misschien eens zien of het volledig in het Engels kan maar ik heb een licht vermoeden van niet!

Alles eens uitzoeken sé!:)

Bijdrager
    DeXoN

De helft is duits en de andere helft is engels. Maar als je babelfish erbij neemt zal alles wel aardig vlotten. zal morgen es een screenshot nemen van men eiland. Ben nu een kleine 2 weken bezig.

Bijdrager
    Darkgnome

Mijn hout is op zodus:P

Bijdrager
    DeXoN

[size=7:ef0dd1b686]*klik voor groter[/size:ef0dd1b686]

Bijdrager
    Rickje

dit lijkt heel veel op settlers (jou screenshot)

Bijdrager
    Peach

hoe werkt zo’n spel eigenlijk? Ik bedoel maar: hoe kunnen ze zo’n spel gratis aanbieden? Ik wil ooit eens zo’n online game proberen, maar enkel als ik een soort ‘zekerheid’ kan krijgen dat die games ook gratis blijven.

Bijdrager
    DeXoN

@ Rickje
    Het lijkt meer op de Anno reeks. (Heb setlers nu wel nooit gespeelt)

@ Peach
    De game is volledig gratis maar je kan er ook voor kiezen om premium te nemen waardoor je slechts een aantal funcites bijkrijgt zoals nachtmodus. Maar de eerste 2 weken zit je zoiezo op premium daarna zal dat vervallen en speel je gewoon verder zonder dat je iets met betalen.

Bijdrager
    magic-with-mac

Mischien wat tips voor in het begin? :innocent:

Bijdrager
    DeXoN

Eerst veel farms en Woodsman bouwen en ook 1 a 2 huisjes zodat je genoeg workers hebt om die farms en woodmens te bevolken met arbeiders. De woodsmen dienen in het begin om hout te maken waarmee je jouw farms upgrade of bijbouwd. Eenmaal je genoeg voedsel genereerd per tick (15 min = 1 tick) kan je eerst beginnen met woodsmen te upgraden. Wanneer je een goede inkom hebt bouw je daarna een paar Quarries zodat je een beetje meer stenen binnenkrijgt want verder in het spel heb je soms veel meer steen nodig dan hout.
    Voorbeeld:
    Gun Tower
    Hout: 20.020
    Steen: 75.020

Bijdrager
    nietorigineel

Bedankt voor de tips :)
    1 Vraagje: Hoe kan ik een bestaand spel stoppen en een nieuwe beginnen?

Bijdrager
    DeXoN

Niet dat ik weet. Dit gaat gewoon niet je kan enkel een account openen op een andere server of een tweede account maken op dezelfde server maar dan kan het wek gebeuren dat je gepakt wordt natuurlijk.

Bijdrager
    eddyfever

Verehrter {0},

Euch wird für die nächsten 2 Wochen ein kostenloser Premiumaccount zur Verfügung gestellt! Ihr habt damit die Möglichkeit, die zusätzlichen Features auszuprobieren und feststellen zu können, ob der Premiumaccount etwas für Euch ist.

Eure Fragen werden gerne im Forum beantwortet, in dringenden Fällen hilft auch eine Email an [email protected]!
    Viel Spaß beim Testen wünscht das Feenix-Team!
    http://www.feenix.de

Kortweg na 2 weken moet je betalen.

Bijdrager
    macmichiel

dat zuigt wel…

Bijdrager
    magic-with-mac

Hoe kom ik aan een cutlass/hartsvanger voor zeelui?

Bijdrager
    macmichiel

bij mij kan ik niet verder… als ik een natie wil selecteren kan ik niet op die knop drukken (althans er gebeurt niks)

Bijdrager
    DeXoN

@ eddyfever
    Na 2 weken moet je niet betalen dan vervalt enkel het premium gedeelte.

@ magic-with-mac
    Je moet eerste de armorer onderzoeken in de academie. Dit staat allemaal uitgelegd in de tech tree.

@ macmichiel
    Heb je al een andere browser geprobeerd?

Bijdrager
    magic-with-mac

aargh, dan duurt het nog wel een tijdje voordat ik er een vloot op uit kan sturen:(

Bijdrager
    macmichiel

IE geeft al helemaal een warboel aan onzin tussen < en >

vanavond nog eens firefox proberen. of morgen, mn wireless doet het ff neit…

Bijdrager
    DeXoN

@ magic-with-mac
    Eer je een vloot hebt zal het echt lang duren want vor het kleinste schip heb je 200000 hout nodig en ook nog x000 touwen en x000 ijzer. Ah en ook nog goud dus voor je jouw eerste schip hebt zal het toch 3 a 4 weken duren. Ikzelf ga niet voor de kleinste schepen vandaar dat ik aan het sparen ben voor het 3de schip, de brig als ik me niet vergis. Daarvoor heb ik 800000 hout nodig, 40000 goudstukken, 25000 touwen en 20000 ijzer. Dus ik ben nog wel even zoet daarmee :D. En dan heb ik nog niet de bemanning en de kannonen:(

Bijdrager
    magic-with-mac

Hoera!!!! Ik heb een schip !!!:P

Bijdrager
    DeXoN

Ben men 2de Brig aan het bouwen:D
    Men eerste is nu naar een eiland om te koloniseren:D

Bijdrager
    magic-with-mac

Zijn er nog mensen die mijn gilde willen?
    We zijn een frans gilde met 3 spelers met rond de 60.000 punten elk.
    Stuur maar een PB als je interesse hebt.

Bijdrager
    magic-with-mac

Helemaal niemand?

Bijdrager
    Thijs Alkemade

Ik speel dit spel nu een paar weken, en de hele tijd hoopte ik scheepjes te kunnen bouwen en eilanden te gaan koloniseren enzo. Nu heb ik een paar scheepjes en 3 eilanden, maar nu weet ik niet wat ik verder nog kan doen? Gaat het er nu alleen maar om zoveel mogelijk punten te halen? Saai…

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.