6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Browsen via VPN

Ik zit momenteel in China en kan hier dus totaal niet op facebook, twitter, …
    Nu heb ik op mijn school wel een VPN account waar ik mee kan conecteren via CICSO VPNClient, iemand vertelde mij dat ik hiermee ook gewoon kan surfen en zo dus wel op facebook zou moeten raken.

Ikzelf heb hier geen verstand van, dus hopelijk heeft iemand een ideetje hoe ik dit zou kunnen doen?

Bijdrager
    Dems

Kan je ook niet op Google haha?

Inactief
    Anoniem

Naar mijn wete is dit toch nog altijd een forum waar ik gewoon een vraag mag stellen?
    Hoe weet jij trouwens of ik nog niet gekeken heb? Ik zit hier al 4 dagen en heb nog geen oplossing gevonden en na 4 dagen vraag ik het dus.

Anyway, is er iemand die WEL kan helpen?

Bijdrager
    Edwin

De Cisco VPN Client instelling ken ik niet maar er zal ongetwijfeld een instelling te vinden zijn waar ‘all traffic over VPN’ ingesteld kan worden.

Voor mijn VPN PPTP account doe je dat via ‘Network Preferences’, Advanced’. Ik heb het hier bewust uitgeschakeld.

Bijdrager
    readefries

Het kan zijn dat beleid op de VPN server afdwingt dat al het verkeer over de tunnel wordt gerouteerd. Bij een tunnel van het type Cisco IPSec, kun je het niet instellen zoals hierboven beschreven.

Wellicht moet je nog de proxy server van het schoolnetwerk instellen, zo doe ik dat in mijn geval…

Bijdrager
    tarun

Als ik een VPN wil instellen moet ik een server en wachtwoord ingeven. Wat moet ik daarvoor kiezen?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.