5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    FeilonG

Browsen via Airport Extreme hapert

Ik heb al enige tijd last van het feit dat ik pagina’s wil openen in mn Browser (safari 1.0) en dat ik vervolgens de melding krijg dat de pagina niet geopend kan worden. Dit zijn ‘normale’ sites als cnn.com en google.com. Na 10x op reload komt ie vervolgens wel binnen.

Als ik mn powerbook via ethernet aansluit opent ie alles wel, en een stuk sneller.

Ik zit minder dan 10 meter van het airport station verwijderd, en heb ook altijd volledig bereid volgens de meter.

Iemand een idee?

Bijdrager
    passenger

Misschien bandbreedte iets lager zetten, dan is je bereik beter.

Bijdrager
    boesboes
    ”passenger”

Misschien bandbreedte iets lager zetten, dan is je bereik beter.

huh?
    Denk ik niet hoor:)

Ik had dit probleem ook overlaatst.
    Ik heb nog maar pas airport, ben het nog maar 1 maal tegengekomen.
    maar dan heb ik gewoon airport uitgeschakeld en dan weer ingeschakeld,
    geconnect met netwerk (doet ie zelf)… en alles ging weer

Bijdrager
    okki

Hi!

Heb zelf ook problemen met Airport Extreme. Om de zoveel tijd begint-ie te haperen en stopt uiteindelijk de communicatie:evil: . Ik heb al vanalles geprobeerd, en als ik de verschillende fora nazoek, dan ben ik niet de enige. Van de stroom af, en weer d’r op, da’s de enige oplossing. En natuurlijk wachten op een firmware update. En misschien een andere tip: vaste IP-adressen. Dat ga ik binnenkort eens proberen.

Groeten,

Okki

Bijdrager
    hansenonline

weten jullie waarom bij mijn airport extreme mijn pc die via ethernet kabel verbonden is wel verbinding kan maken met kazaa maar niet met met andere programma als eudora en mozilla?
    mijn ibook met airportkaart werkt probleemloos.
    met mijn ibook kan ik verbinding maken met mijn pc, maar anders om gaat dit niet.

heb nog niet geprobeerd om mijn airport uit te zetten en weer aan te doen, ga nu proberen.

daan.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.