4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    charles vos

Brother MFC J4410 DW

Ik overweeg deze all-in-one printer van Brother te kopen vanwege de mogelijkheid van af en toe een A3 te printen.
    Maar ik lees op internet zeer tegenstrijdige recensies.
    Heeft iemand ervaring met deze printer?

Met vriendelijke groet,

Charles Vos

Moderator
    Night

Dit vat alle reviews goed samen:

The Brother MFC-J4410DW is a stylish multifunction printer that reduces its desktop footprint by printing sheets sideways. With single-sheet A3 printing, wireless connectivity and front-panel memory card and USB sockets, it also offers a good degree of versatility. Unfortunately though, it’s also noisy and print quality – particularly those from colour copies – is below average.

Ofwel, handig en compact, maar matige printkwaliteit.

Bijdrager
    TKroon

Ik heb er ook ervaring mee. De feeder is handig, het instellen is ook simpel. Maar helaas laat de printkwaliteit te wensen over. Op beste kwaliteit is het prima, maar duurt het extreem lang en wordt er veel inkt gebruikt.

Het is wel de enige betaalbare A3-printer. Het hangt dus van je wensen af.

Bijdrager
    charles vos

Hallo Night, Hallo Thomas,

Lastig lastig,

Ik vind die A3 functie wel handig omdat ik die heeeel soms goed kan gebruiken.
    Printkwaliteit is natuurlijk ook belangrijk en daar lees ik nu juist wisselende berichten over.
    Wel is zijn de printkosten per pagina een stuk gunstiger dan bijvoorbeeld de Epson XP 610 of 700.
    In elk geval dank voor jullie input!

Met vriendelijke groet,

Charles Vos

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.