16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    M.axx

Kapotte broodrooster terugbrengen naar welke Blokker?

Beste OMT’ers,

Dit is zo’n beetje m’n vaste forum voor Apple vraagjes, maar laat ik het nu ook is proberen voor een broodrooster.

Ik heb 2 dagen geleden een broodrooster gekocht bij de Blokker en hij was al direct kapot, mijn vraag is of je deze persé nu bij die Blokker moet terugbrengen of dat het ook bij een ander filiaal van de Blokker kan?

Danku!

Bijdrager
    .Robin

Volgens mij kan dat gewoon bij een willekeurige blokker, zolang je maar binnen de retourtijd zit van twee weken.

Bijdrager
    Yaris

Zie de Veelgestelde vragen van Blokker.

Bijdrager
    M.axx

@Yaris, volgens mij geld dat alleen voor als je het product online hebt besteld.

Bijdrager
    Afroman

Gewoon met je bonnetje terug gaan en een nieuwe eisen of je geld terug. Je bent binnen de 2 à 4 weken terug met een gesloopt product.

Tenzij ze erachter komen dat jij dat ding getrashed hebt heb je er uiteraard geen recht op. Maar zoals jij het uitlegt ga ik daar niet van uit.

Bijdrager
    Hansi2124

Het moet niet veel gekker worden: nu zijn we al aan de broodrooster…..:confused:

Maar goed, achterop het bonnetje staan de voorwaarden. Als ik het mij goed herinner staat daar dat je het product mag ruilen binnen 2 weken, maar wel bij het filiaal waar het gekocht is.

Bijdrager
    Yaris

Zo gek is een vraag over een broodrooster op een Appleforum niet, Hansi2124.

Bijdrager
    Hansi2124

Hahahaha.
    Waar háál je ze weer vandaan!

Bijdrager
    trabant
    Yaris op 31 maart 2011

Zie de Veelgestelde vragen van Blokker.

Dank voor de wetenschap dat het omruilen van artikelen vanaf € 130,- dus wat meer voeten in aarde heeft dan gewoon terugbrengen en een ander artikel uit het schap pakken.

Artikelen duurder dan €129,95

Wanneer u een artikel wilt retourneren dat meer dan €129,95 heeft gekost, dan dient u contact op te nemen met de klantenservice. De klantenservice maakt met u afspraken over de manier van retourneren van het artikel: [procedure]

Artikelen goedkoper dan €129,95

U kunt op twee manieren artikelen retourneren die u hebt gekocht via Blokker.nl:
    # Uw artikel retourneren in een filiaal van Blokker. De winkel zal u in dit geval vragen om de factuur van het te retourneren product. U krijgt direct uw geld terug met aftrek van de oorspronkelijke verzendkosten of u ruilt het artikel om tegen een ander artikel.
    # Uw artikel naar Blokker opsturen via TNT. U vraagt een retourformulier op [etc] En als een tuinstoel het niet doet, moet je al helemaal thuisblijven.

Overigens laat ik bij winkels als de Blokker het openen van een blisterverpakking graag aan de verkooopster over. Het risico van het slopen van scharen, vingers of het begeerde artikel leg ik zo bij de verkopende partij.

Bijdrager
    M.axx

Zo, ik kan weer geroosterd brood eten. Yum.

Bijdrager
    Hansi2124

Dan wachten wij nog met spanning op het antwoord dat je gaat geven op je eigen vraag;-)

Bijdrager
    trabant

Je bent even heen en weer gereden?
    “This is a dead toaster!”

Bijdrager
    vogel

LOL @ Yaris, maar ik heb eigenlijk een heel andere Blokker vraag, misschien wel een geinig idee om een Blokker topic te openen… :sarcastic:
    Ik heb daar ooit voor een motorloze afzuigkap een soort van zwart filter gehaald. Geen idee meer wat voor spul het is, maar nu vertellen ze me dat ze het niet hebben (Blokker Den Haag Spuistraat) en komen ze met van dat stofspul, wat je voor ventilatieroosters gebruikt. Dat is zeker niet geschikt voor die kap. Weten jullie hoe dat spul heet en waar ze het nog meer hebben?

Bijdrager
    Chorro

Ik weet niet wat voor afzuigkap je dan hebt, maar Google is je vriend wat dat betreft. Type invoeren + het woord filter en je vind (als het verkrijgbaar is) ongetwijfeld het filter wat je zoekt.

Bijdrager
    trabant

Wellicht bedoelt Vogel een koolstoffilter.
    Kun je al een goeie bouillon trekken van het oude filter?

Bijdrager
    vogel

Koolstoffilter inderdaad. Zojuist online maar een paar van die krengen besteld, want ik kan van die ouwe een aardige gebonden soep trekken. :sick:

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.