2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    JBStudio

Brommend geluid

Hallo allemaal,

Ik heb nu toch een raar probleem…. Na een complete herinstallatie op mijn G5 iMac (zonder isight) is er een constant brommend geluid te horen….. nu is het rare, dat als ik de voet van de mac iets kantel naar achter of naar voren is het weg. Als ik de voet van de mac iets naar rechts of links kantel blijft het geluid wel. Ook als ik de mac in z’n geheel iets optil is het weg. Heeeeel vreemd. Wie o wie kan mij hiervan afhelpen? Ik heb hier al op het forum gezocht, maar niet iets dergelijks gevonden.

Groet,
    JBStudio

Bijdrager
    JBStudio

ben ik weer…….. tja misschien een beetje stom, maar ik was vergeten te vertellen dat ik ook een nieuwe tafel heb gekocht….. een houten i.p.v. de metalen die ik had. Nu blijkt dat de houten tafel werkt als een soort klankkast. De trilling die de imac veroorzaakt, komt tientallen malen harder ten gehore. Als ik op soomige punten van de tafel druk, is het geluid weg…… haha sorry als jullie hard aan het nadenken waren voor eventuele oplossingen… Bij deze dus nog niet opgelost, maar daar ga ik zelf voor zorgen.

Groet,
    Jurjen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.