7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    gerben3333

Brommend geluid Garantie Amerika

Hallo,

Sinds 3maanden heb ik mijn macbook pro met een i5 processor Sinds enkele dagen maakt mijn laptop een brommend geluid. Hij doet dit alleen wanneer ik filmpjes, of veel/zware programma’s open heb staan. Ik dacht er zelf al meteen aan om de laptop terug te sturen. Want mijn laptop heeft nog garantie tot september 2012.

Ik zit alleen met een probleempje, ik heb namelijk de laptop in Amerika gekocht, is het echter mogelijk om de laptop wel in Nederland binnen de garantie te laten maken?

Groetjes,

Gerben

Bijdrager

Waar je ter wereld hem ook hebt gekocht, je hebt altijd recht op garantie. Dus ook als je hem uit Amerika hebt.
    Even naar je APR in de buurt gaan dus:)

Bijdrager
    Nickalicious

Niet naar een APR, maar naar een Authorized Service Provider zou ik gaan als ik jou was ;-).

Zie hier: http://www.apple.com/nl/buy/apr/ (rechtsboven kan je zoeken)

Bijdrager
    gerben3333

Bedankt voor de reacties, maar wat is het verschil tussen een APR en een Authorized Service Provider? Het voordeel van een apr is: dat hij lekker dicht bij mij in de buurt is. Een Authorized Service Provider is alleen wat verder weg.

Bijdrager
    Nickalicious

Volgens mij, ik kan mij vergissen. Maar kan een APR a. niks voor je doen en b. je gewoon weigeren.

Nogmaals, correct me if I’m wrong!

Bijdrager
    iNicky

APR is verkoper, ASP is reperateur. Vaak is een APR ook ASP. Misschien die bij jou in de buurt ook.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Klinkt als een niet goed uitgebalanceerde fan. (Die gaat harder draaien bij gebruik van die zware programma’s of adobe flash)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.