6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    nielsje

Britse Macbook

Ik zag vandaag een leuke actie voor een macbook bij de apple shop in arnhem.
    Nu betreft het een brits (EOL) model.. Zie hier de advertentie
    Zijn er veel verschillen t.a.v. het nederlandse model? Toetsenbord etc.

Bijdrager
    Yaris

De verschillen tussen een Brits en een Nederlands toetsenbord zijn nihil: een £ in plaats een € en verder zijn er wat accenten anders. De lay-out is identiek, ook de veel genoemde enter-toets is hetzelfde.

Bijdrager
    japser909

mag hier wel Macbook zo geschreven worden ?
    op webwereld is iedereen op zijn pik getrapt als het zo geschreven wordt :wink:

Bijdrager
    nielsje

Hoezo zou het niet zo geschreven mogen worden?

Bijdrager
    KarelWillem

MacBook.

Subtiel verschilletje.

En nee, echt veel verschil zit er niet in geloof ik.
    Er zal i.i.g. wel geen Euro-teken op de ‘2-toets’ staan.

Bijdrager
    t.leffers

Tsja, op ’t eerste gezicht een leuke aanbieding, maar let wel op dat dit een Core Duo variant is en dus een eerste generatie MacBook is.
    Voor 100 euro meer heb je een 2 generatie MacBook met 1.83Ghz. processor. Wel met combo- in plaats van superdrive, dat dan weer wel.
    Je moet dus de afweging maken of je een nieuwere generatie processor (de Core2Duo) wilt die weliswaar wat lager geklokt is, maar volgens mij wel sneller is (ik heb de specs er weliswaar niet op nagezocht, maar het zou me erg ster lijken dat de C2D langzamer is) voor 100 euro extra.
    M’n onderbuikgevoel zegt dat het verstandiger is om een 2e generatie MacBook te kopen i.v.m. verholpen kinderziektes uit de eerste generatie.
    Verder heb je- gelet op je leeftijd- wellicht recht op studentenkorting. Een MacBook C2D kost dan nog maar €1011,50. Het prijsverschil is dan nog maar 13 euro.

succes met de keuze.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.