24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    arieboomsma

Jobs met ziekteverlof (januari 2011)

Steve Jobs treedt om gezondheidsredenen terug zo meldt o.a. Bloomberg.

Bijdrager
    Yannes

Bron svp

Bijdrager
    Oppie

Onzin dus.

Bijdrager
    CMD-Z

ah, dus hij treedt niet ‘af’ zoals de TS bovenstaand wellicht suggereerde.

Bijdrager
    arieboomsma

Nee, hij treedt niet áf, maar wel térug als CEO, zoals ik ook schreef.

Bijdrager
    KarelWillem

Eigenlijk beide niet dus.:wink:

Maar het is vervelend dat hij blijkbaar weer een terugval heeft.
    Je hoopt dan toch dat het goed blijft gaan met iemand.

Moderator
    Mac Daddy

Je zegt het goed, maar ook weer niet. Hij gaat gewoon even met verlof om medische redenen, zoals ie al eerder deed.
    Het is wel weer droevig nieuws dat ie weer medische problemen heeft.

Bijdrager
    Macosxachist
    jj.jonker op 17 januari 2011

Nee, hij treedt niet áf, maar wel térug als CEO, zoals ik ook schreef.

Maar ook dát klopt niet. Hij gaat met ziekteverlof, wat nog steeds iets heel anders is.

“I will continue as CEO and be involved in major strategic decisions for the company.”

Bron.

Bijdrager
    Oppie

Terug treden is afstand doen van je positie, en iets anders gaan doen in het bedrijf, of verdwijnen. Zoals Gates bij MS. Daar is hier geen sprake van.
    Natuurlijk gaat het wel een keer gebeuren…

Bijdrager
    francisss

man, waarom is het altijd nodig te zeiken om hoe iemand wat schrijft? je begrijpt toch wat hij bedoeld en het misverstand is al lang de wereld uit, dus stop nu is een keer met je kennis van spelling te etaleren, daar zijn vast wel andere fora voor

Inactief
    Anoniem
    francisss op 17 januari 2011

man, waarom is het altijd nodig te zeiken om hoe iemand wat schrijft? je begrijpt toch wat hij bedoeld en het misverstand is al lang de wereld uit, dus stop nu is een keer met je kennis van spelling te etaleren, daar zijn vast wel andere fora voor

Dat beslaat ongeveer 25% van het OMT-forum. ’t Is zelfs aanstekelijk, want ik herinner me dat ik mezelf er ook schuldig aan heb gemaakt. Maar het schiet inderdaad niet op. Als je minder gezeik in een forum wilt en een wat meer zakelijker en to-the-point forum zoekt, dan raad ik je Macfreak aan.

Bijdrager
    Pieterr

@THX-1138: Dat is toch de “Unique Selling Point” van OMT, de overdadige hoeveelheid ruis op het forum?:lol:

Bijdrager
    1984

Die man word ook wat ouder, maar dat is al langer bekend

Jobs ziet er niet goed uit…
    http://www.onemorething.nl/community/topic/jobs-ziet-er-niet-goed-uit
    Is Steve Jobs ziek?
    http://www.onemorething.nl/community/topic/is-steve-jobs-ziek
    Steve Jobs tijdelijk weg bij Apple (tot juni)
    http://www.onemorething.nl/community/topic/steve-jobs-tijdelijk-weg-bij-apple-tot-juni

Bijdrager
    Oppie

?

Bijdrager
    Oppie

“je begrijpt toch wat hij bedoeld”

Ik houd van je, lieve vriendin.
    Ik houd van je lieve vriendin.

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    pinkie

@THX-1138, ach, ook op McFreak rommelt het wel eens. Kijk maar.

Enfin, Steve voelt zich niet lekker, de aandelen kelderen, de roddelbladen drukken extra edities en de wereld draait door.

Bijdrager
    Thijs van Tol

Steve Jobs gaat tot en met juni met ziekteverlof.
    Dan stapt hij uit bed om een keynote te geven voor de nieuwe iPhone.
    Tussendoor geeft hij nog even een keynote over de iPad 2.

(Bron: Mijn glazen bol)

Moderator
    Poezenbeest

Zo zou hij het team dat werkte aan de ontwikkeling van de eerste iPhone eindeloos hebben doorgezaagd omdat de regenboogkleuren van het toenmalige Apple-logo niet helemaal correct op het schermpje van de smartphone werden weergegeven. (bron)

Zouden ze daar beseffen dat de regenboogappel ruim vijftien jaar voor het verschijnen van de iPhone al uit de roulatie was?

Bijdrager
    Hostyle

Dode boom Zerk… die zijn hun laatste adem aan het uitblazen.

Bijdrager
    Pieterr
    Zerk op 19 januari 2011

Zouden ze daar beseffen dat de regenboogappel ruim vijftien jaar voor het verschijnen van de iPhone al uit de roulatie was?

Niet overdrijven Zerk. Powerbook G3 Wallstreet (1998)

Bijdrager
    Macosxachist
    francisss op 17 januari 2011

O ja, ik was even vergeten dat OMT voor Onzin Moet Tegenwoordig staat. Sorry. My bad.:nerd:

Bijdrager
    Jens

Offtopic: @Macosxachist de jongens van basta hebben 100% gelijk: http://www.een.be/programmas/basta/internetetiquette

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.