3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    was frans

break picture links plugin voor indesign CS

Hallo,

in xpress gebruikte ik altijd verschillende handige free extensions, een daarvan was break picture links. Daar kon je in een keer al je afbeeldingen mee loskoppelen (zodat je ze makkelijk in een keer opnieuw kon koppelen). Ik zoek nu alleen iets vergelijkbaars waarmee je dat kunt doen in InDesign CS, of een andere oplossing met hetzelfde resultaat.

bedankt, frans

Bijdrager
    GoingStrong

In het koppelingenvenster kun je kiezen voor ‘ontkoppelen’. Een andere oplossing is misschien: alle koppelingen in het venstertje selecteren en dan in het uitklapmenuutje kiezen voor ‘opnieuw koppelen’.

Succes!

Bijdrager
    was frans

ik zie ontkoppelen nergens staan? Het gaat er iig om dat je al je beelden in een keer kunt ontkoppelen, dus ook niet een voor een. Werk jij misschien met CS2, wellicht dat het daar wel in kan. De optie opnieuw koppelen is ook niet wat ik zoek, ik wil heel snel en makkelijk bestanden opruimen en met opnieuw koppelen kan ik beeld voor beeld alles koppelen, als ik in een keer alles kan ontkoppelen, dan kan ik ze daarna in een keer weer koppelen naar een andere map.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.