4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    ArthurZZZ

Brander werkt niet?

Mijn oma heeft een iMac G4 met een 32x schrijver die niet lijkt te werken. Hij geeft een foutmelding bij het branden van een CD. Iets met “sense code” en “0x0” of zoiets. Stom genoeg hebben wij het nooit eerder geprobeerd en de garantie is reeds verlopen. Weet iemand of het mogelijk is om een schrijver te laten vervangen, zo ja hoe duur dit dan is?

Bijdrager
    olbo

Probeer eens een schijfje van een ander merk (denk niet dat dit het probleem oplost maar het is te proberen) Of probeer eens ander software dat het branden voor zijn rekening mee.

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    ArthurZZZ
    ”johnny_cash”
    ”olbo”

Probeer eens een schijfje van een ander merk (denk niet dat dit het probleem oplost maar het is te proberen) Of probeer eens ander software dat het branden voor zijn rekening mee.

probeer een nieuw schijfje deze fout krijg ik ook heel vaak in toast.. btw moderne oma!!

Ik ben nog even aan het testen geweest. Ligt niet aan de schijfjes, maar als ik in Toast 5.2.1 buffer underrun aanzet, wat ik eerder niet had, lukt het wel. Vreemd genoeg krijg ik dan wel alsnog dezelfde foutmelding zodra ik dan de computer op de screensaver laat gaan. Maar het lukt dus wel en mijn oma zal toch niet vaak schijfjes branden, dus dit mankement is niet zo’n heel groot probleem.

En inderdaad moderne oma! Heeft deze iMac voor haar 80e verjaardag gekocht!:) Ze e-mail’ed en is nu bezig met haar dia’s in te scannen 8)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.