6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    gsusivo

Branden Video_TS

Hallo,

ik werk nog niet zo heel lang met een Mac.
    Nu heb ik een video_ts map die ik wil branden op een DVD+R van 4.7GB.
    Op het moment dat ik Toast start, tabblad video selecteer en vervolgens VIDEO_TS Folders en dan de Video_ts map vanuit de finder ernaar toe sleep, krijg ik een foutmelding.

De foutmelding luidt: The DVD you are trying to copy is encrypted. DVD decryption software is not included in this software….

Ik heb het probleem gegoogled en gekeken in de volgende topics:
    http://www.onemorething.nl/community/topic/meest-gestelde-video-vragen
    http://www.onemorething.nl/community/topic/kan-gedownloade-dvd-niet-branden

Helaas lukt het mij niet om met Toast een werkende DVD te branden.
    Hoe doen jullie (gedownloade) DVDs branden onder Mac OSX?

Bij voorbaat dank!

Bijdrager
    Sascha

Gebruik anders het gratis programma Brand. En anders zit er inderdaad nog een beveiliging op je film.

Bijdrager
    gsusivo

Als ik met nero brand, doet hij het direct. Dus er zit m.i. Geen beveiliging op.
    Met burn heb ik geprobeerd, dit wordt niet herkend door de dvd speler.

Bijdrager
    Hansi2124
    gsusivo op 23 januari 2011

De foutmelding luidt: The DVD you are trying to copy is encrypted. DVD decryption software is not included in this software….

Hoe doen jullie (gedownloade) DVDs branden onder Mac OSX?

Dit zijn dan toch dvd’s die beveiligd zijn. Je hebt ze dus gedownload van internet. Op zich geen probleem, ware het niet dat de Huisregels van OMT (hieronder punt 2) het niet toelaten voor ons om je dan uit de brand proberen te helpen:

Bijdrager
    Richele

Als je met Toast werkt dan moet je niet kiezen voor video als je al een VIDEO_TS hebt. Kies dan voor “data” en daaronder kies je voor DVD (udf), sleep de map VIDEO_TS en het venster (de complete map, niet alleen de inhoud) en klik op de brand knop.

Bijdrager
    Sascha

Richele, dan moet de VIDEO_TS folder al kleiner zijn dan 4,7 GB. Volgens de correcte methode van Gsusivo wordt deze in geval dat nodig is nog verkleint en pas daarna gebrand. Je moet de VIDEO_TS-map dan hier slepen:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.