6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    MacTS

BPM model software voor Mac

Hallo, ik ben op zoek naar BPM (Business Process Management) software voor op mijn iMac G5. Heeft dus niets met de bpm op auto’s te maken. Alles wat ik tot nu toe vond was uitsluitend voor Windows. Iemand?

Bijdrager
    JobKuipers

Op mijn werk gebruiken we Trias (dat draait onder Filemaker) om alles bij te houden van contacten, mails, brieven, calculaties van prijzen, urenadministratie etc. etc.
    Persoonlijk vind ik het geen intuitief programma, maar veel van de projectmanagers bij ons vinden het een programma met veel goede mogelijkheden.

Groet,
    Job

Bijdrager
    MacTS

Bedankt, maar dit is niet wat ik bedoel. Ik zoek een programma waarmee bedrijfsprocessen met symbolen getekend kunnen worden. Ik heb ook aan Vectorworks gedacht, maar dat is veel te uitgebreid.

Bijdrager
    JobKuipers

OK sorry dat ik het niet goed had begrepen.

Succes verder met je zoektocht.

Groet,
    Job

Bijdrager
    /dev/enschede
    ”MacTS”

Hallo, ik ben op zoek naar BPM (Business Process Management) software voor op mijn iMac G5. Heeft dus niets met de bpm op auto’s te maken. Alles wat ik tot nu toe vond was uitsluitend voor Windows. Iemand?

Ik werk business processen vaak uit met Activity Diagrams in UML. Een goede tool daarvoor is VP UML van Visual Paradigm. Draait prima op een Mac.

Volgens mij hebben ze ook echte BPM tools.

http://www.visual-paradigm.com

Bijdrager
    pako4fwd

Hallo,
    Ik weet niet of de onderdelen van je bedrijfsdiagram ook nog functionaliteiten moeten hebben, maar voor het tekenen van flow-charts kan je heel goed omni graffle gebruiken.
    http://www.omnigroup.com/applications/omnigraffle/

En gedacht aan een numbers document met allemaal kleine tabelletjes in figuren. Dan kan je het flow-chart zelfs laten rekenen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.