16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Blurk

Box.net nu tijdelijk met 50GB gratis

Ik las het al ergens verstopt op het forum, maar toch maar even een nieuw topic.

Box.net lift graag mee op de iCloud hype: als je vóór 2 december de app download en een nieuwe account aanmaakt krijg je een 50GB lifetime account. Maximum bestandsgrootte is 100MB.

Bestaande accounts zouden automatisch vergroot moeten worden als je de laatste versie van de app download.

Persoonlijk ben ik nog niet erg enthousiast over iCloud. Dropbox is handiger, maar te beperkt in (gratis) opslag. Box.net is het ook niet helemaal, maar in ieder geval kun je er nu flink wat kwijt:wink:

Bijdrager
    Yggdrasil

Dropbox kun je uitbreiden (ook gratis). Ik ben begonnen met 2 GB free space en zit nu al aan bijna 20 GB…:lol:

En door de beperking van bestanden tot 100MB blijft Dropbox toch meer aangewezen. Het gebeurt namelijk nogal vaak dat ik een filmpje/film/map met foto’s upload en dan is de kans wel groot dat die bestanden groter zijn dan 100 mb.

Bijdrager
    iCreatedTech

Hoe kom jij dan aan 20GB Nick?

Bijdrager
    stavos

Referals en acties van DropBox. (zit zelf ook al op 9GB zonder betalingen:cool: )

Bijdrager
    Blurk

Tegenwoordig zegt Dropbox:

“Each referral yields 250MB of free space for up to 8GB for Dropbox Basic accounts (for a total of 10GB), and 16GB for Dropbox Pro accounts (in addition to the amount you paid for)! If you’re a student, we double the amount for referral bonuses to 500MB per referral up to 16GB for Basic accounts (added to the initial 2GB of free space for a total of 18GB) and up to 32GB of extra space for Pro accounts.”

Maar wat een gedoe met die referrals zeg. Lijkt toch sterk op een pyramide spel…

De 100MB per bestand is inderdaad wel een flinke beperking van Box.net. Ik gebruik het nu als een backup van mijn backup van mijn foto’s. En foto’s blijven gelukkig nog ruim onder die 100MB.

Bijdrager
    jobz

For every friend who joins and installs Dropbox, we’ll give you both 250 MB of bonus space (up to a limit of 8 GB)!

oh, dat had Blurk ook al gezien:cool:

Bijdrager
    Yggdrasil

@ Iedereen hierboven: Ik krijg 500 mb per invite omdat ik mijn Dropbox als studentenversie heb geregistreerd!

Tip: http://www.dropbox.com/edu

Volgens Blurke’s quote heb ik nu het maximum bereikt van 18,2 GB…

Bijdrager
    karelschapie
    Niiiiiickk op 20 oktober 2011

@ Iedereen hierboven: Ik krijg 500 mb per invite omdat ik mijn Dropbox als studentenversie heb geregistreerd!

Tip: http://www.dropbox.com/edu

Volgens Blurke\’s quote heb ik nu het maximum bereikt van 18,2 GB…
    Dan doe je toch iets verkeerd;)

ik zit echt tegen de 20GB aan en heb een gratis account!

Ik heb overigens alleen een box.net account aangemaakt op mijn ipad om even 50GB te reserveren voor het geval dat het eindelijk een goed werkende service is. Nu zit je met maximale groottes van bestanden en moet je het via de browser uploaden terwijl dropbox gewoon een extra map op je computer is die wordt gesynchroniseerd met de servers van dropbox.

dropbox 1 – 0 box.net

Bijdrager
    Yggdrasil

Zo’n eigenwijze reactie is toch nergens voor nodig?;)
    “Dan doe je toch iets verkeerd”

Ik ging er gewoon van uit dat ik aan het max. zit aangezien Blurk via de site toonde dat het max. 18 is.

Bijdrager
    karelschapie

haha eigenwijs? neehoor. Ik weet alleen al waarom het komt dat ik nog een gig meer heb: de dropbox quest. ik weet niet of die nog te doen is maar daar kreeg je toendertijd meer gratis ruimte door!

Bijdrager
    Yggdrasil

Nooit van gehoord. Bij deze sorry voor mijn misopvatting, jouw zin kwam anders over bij mij.;)

Bijdrager
    karelschapie

https://www.dropbox.com/dropquest2011/
    antwoorden zijn op internet te vinden als je er zelf geen zin in hebt;)

Bijdrager
    Ouwe Dibbes

Was al gebruiker van Box.net en Dropbox. hoorde van de axie van Box.net. heb nu Dropbox en 50Gb box.net space. Makkelijk en ook handig.

Bijdrager
    iCreatedTech

Jammer kon de extra ruimte wel gebruiken!

Bijdrager
    Toine van rijthoven

Volgens mij is de actie dat je tot 2 december 50GB opslagruimte hebt;)
    http://www.postbus31.com/11746/iphone-5gb-icloud-niet-genoeg-hoe-klinkt-gratis-50gb-van-box-net/

Bijdrager
    Blurk

Of je leest even hoe het echt zit:wink:

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.