11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    woulei

Bowers & Wilkins Zeppelin icm ipod touch

hallo,

Mijn vader en ik hebben de Zeppelin van Bowers & Wikins gekocht,
    We hebben uit gevonden dat je hem draadloos met andere mac’s (we hebben alleen mac’s) kunt koppelen.
    Ook weten dat je mijn ipod touch er op kunt zetten en zo muziek kunt luisteren.

Onze vraag is nu; kan ik ook gebruik maken van de Zeppelin ZONDER mijn ipod touch er op te zetten?
    zo ja, hoe?

thnx

Bijdrager
    KarelWillem

Draadloos van je iPod naar je B&W?

Nee.

Bijdrager
    Vleer

Oplossing is het programma “Remote” te gebruiken om je Mac’s te besturen. Is in principe het zelfde en werkt heel fijn (en luxe, een afstandsbediening van 300€).

Bijdrager
    Erwal

Hey, interessant. Hoezo kan je de zeppelin verbinden met de andere macs? Als dat kan zet ik ‘m op mijn verlanglijstje. Maar in de folder en op de site van B&W zie ik er niets over staan. Vertel eens wat meer over hoe jullie die koppeling geregeld hebben?

Bijdrager
    woulei

als je de zeppelin koopt hoef je er alleen maar een airport express (LET OP: niet ariport extreme!!!!) er bij te kopen,
    die aansluiten.
    dan klik je rechts boven bij de draadlose netwerken “apple network f8d0d”(bijvoorbeeld) aan.
    dan komt er onderin bij itunes een optie bij of je je muziek wilt afspelen via de computer of via de zeppelin.

als je ook een draadloos netwerk gebruikt voor het internet en printer enz. is er de mogelijkheid om de netwerken te “brigeën”.
    dat moeten wij nog doen, maar als dat gedaan hebben laat ik het je weten;)

gr, woulei

Bijdrager
    KarelWillem

Hahaha. Héél leuk. Maar het klonk even alsof dit specifiek voor de Zeppelin was.

Als je een Airport Express hebt, kun je er natuurlijk alles aanhangen wat geluid maakt.
    Elk ordinair boxje of juist high-end-stereo wordt zo draadloos benaderbaar door je computer.

Ik snap alleen nog steeds niet helemaal wat je nu bedoeld in je begin-post.

Kan je ook gebruik maken van je Zeppelin zónder je iPod touch er op te zetten??
    Eh…. ja?

Maar de bedoeling van jullie is misschien om met je iPod touch in de hand de muziek van die iPod touch naar je Zeppelin te sturen?

Of wil je de iPod touch als bediening gebruiken van de draadloze verbinding van computer naar Zeppelin?

Voor het eerste geval is er nog geen handige oplossing.
    Voor het laatste geval gebruik je i.d.d. het al eerder genoemde (gratis!) Remote van Apple op je iPod touch.

Bijdrager
    woulei
    ”KarelWillem”

Maar de bedoeling van jullie is misschien om met je iPod touch in de hand de muziek van die iPod touch naar je Zeppelin te sturen?

je idd, dat was het eerste idee, maar optie 2 kan ook,
    want wat ik op mijn ipod touch heb staan staat op de onze mac.

we gaan nu even optie 2 porberen.

gr woulei,

ps. nee, we hebben nog niet gebridet

Bijdrager
    vincent136

hoe klinkt die luidspreker? ik vind hem nogal aan de prijs als je kijkt naar wat het is, 600 euro voor dat formaat luidspreker.. en dan te bedenken dat de versterker er ook nog inzit en ook nog wat elektronica..

Bijdrager
    Pieterr
    ”vincent136″

hoe klinkt die luidspreker?

Hoe klinkt zo’n Zeppelin?

[size=9:baf007b071]En 600 euro valt toch wel mee voor zo’n fashion statement? ;-)[/size:baf007b071]

Bijdrager
    woulei

in 1 woord, geweldig, egt heel goed!!!

we gebruiken hem veel, en vinden dat hij het erg goed doet

Bijdrager
    vincent136

opzich is het wel te doen, die 600 euro. als je kijkt naar wat je er mee kunt en hoe die klinkt volgende die recensie..

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.