15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr. Nathan

Bose oordopjes kapot :(

bij mijn bose in-ear oordopjes doet het linker oordopje het niet meer
    de dag daarvoor deed hij het gewoon nog. het licht niet aan me ipod want ik heb de oordoppen in mn andere ipod gedaan en daar was het zelfde probleem:(
    ik heb hem net iets meer dan 1 jaar,
    weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

alvast bedankt!:)

Bijdrager
    paulus12345

je moet gewoon naar de winkel toe waar je hem hebt gekocht.
    of je kan bij een APR langs gaan en dan gaan ze er naar kijken maar je moet wel je ipod mee nemen.
    misschien is het uit einde van het draad kapot waar je meestal je oordopjes in je ipod stop

Bijdrager
    FlyingSeal

Stuk is stuk…

Bijdrager
    Dr. Maddox

Is het een kabel breuk? Rol je hem altijd op? Niet doen dus want daar zijn ze niet voor gemaakt! Garantie kan je (vrees ik) vergeten wanneer het om een kabel breuk gaat.

Bijdrager
    Raridder
    ”Dr.

Is het een kabel breuk? Rol je hem altijd op? Niet doen dus want daar zijn ze niet voor gemaakt! Garantie kan je (vrees ik) vergeten wanneer het om een kabel breuk gaat.

Hoe moet je hem anders opbergen dan? Ik rol ze al jaren op en geen probleem.

Bijdrager
    Dr. Maddox

in ieder geval niet strak om je ipod. Dan staat je plug onder spanning en kunnen je dopjes bij elke beweging de geest geven omdat er geen ruimte is voor beweging. Ik “lus” ze altijd tot een handzaam formaat. Oprollen is gewoon geen goed idee. Absoluut een afrader. Vroeger was dit bij de dikke walkmans geen probleem. Tegenwoordig met de ultra dunne apparaten is de bocht/hoek van een kabel veel te scherp om zomaar op te rollen rondom het apparaat…

Bijdrager
    Renzsz

ik rol die van ook altijd zo op, nog nooit problemen mee gehad:

Moderator
    Pete.Z

Misschien met het licht uit proberen dan?

Maar een kabelbreuk is waarschijnlijk ben ik bang voor,ik heb al 2 sets zo verziekt,gelukkig wel goedkopere,en geen echte Bose.

Bijdrager
    diotav

Ik zou even contact opnemen met Bose .. ik heb zeer goede ervaringen met de service.

Bijdrager
    Renzsz
    ”Pete.Z”

Maar een kabelbreuk is waarschijnlijk ben ik bang voor,ik heb al 2 sets zo verziekt,gelukkig wel goedkopere,en geen echte Bose.

Welk licht uit? Waar heb je het over?

Bijdrager
    Eelke
    ”Renzsz”

ik rol die van ook altijd zo op, nog nooit problemen mee gehad:

Zo deed ik dat ook met mijn iPods. Maar sinds ik de MM50 op de iPhone had wilde ik voorzichtiger zijn.
    Resultaat: Sennheiser MM50 binnen 3 maand stuk (bij overgangang minijack – kabel)
    Ik had ze gekocht op schiphol (seebuyfly), dus ben bang dat er voor mij geen garantie in zit. (?)

Bijdrager
    soulutions
    ”Pete.Z”

Hahaha, ik wilde precies hetzelfde typen! :wink:

Bijdrager
    Renzsz

aahhhhhhhhh 8)

Bijdrager
    Mr. Nathan

ik heb ze in de apple store in New York gekocht.
    kan ik dan ook nog gewoon naar de APR?
    ik houd altijd de oordopjes vast en dan draai ik het koord om m’n handen er omheen
    dan doe ik m’n iPod er op. moet volgens mij geen probleem zijn
    @ diotav: lijkt me een goed idee, ze zullen vast wel over de hele wereld support geven
    ook als je hem in de VS gekocht hebt?

bedankt voor jullie hulp!

Bijdrager
    boriskiss

Ik rol mijn oordopjes meestal niet op. Ik doe er zo’n knipje om heen die je er bij krijgt.

@TS zoals de andere al hebben gezegd gewoon naar de winkel gaan!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.