7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    R-Flow

Bose Companion 3 vs Altec Lansing FX6021

Ha dames en heren!

Ik heb sinds 2008 een set Altec Lansing FX6021 speakers staan. Ik vroeg mij af of ik er op vooruit ga qua geluidskwaliteit en volume als ik de Bose Companion 3 set aanschaf. Via het internet kom ik er niet echt uit, dus dacht misschien hebben mensen hier enige eerste hand ervaring.

Alvast bedankt voor de mogelijke informatie die jullie mij kunnen geven! :thumbsup:

Bijdrager
    Ostinato

Lijkt me toch vooral een kwestie van smaak: wat klinkt in jouw oren het lekkerst? Zelf luisteren is het allerbeste.

Google “Bose Companion 3 Altec Lansing FX6021 comparison” levert aardig wat hits op.

Je zou ook naar een winkel kunnen gaan waar ze beide types verkopen.

Bijdrager
    MBPuser

Als je je geld lief ben sla je Bose over..

Bijdrager
    Ostinato

Mijn indruk is inderdaad ook dat Bose schreeuwend duur is. Ik heb een paar jaar geleden een ipod/iphone-docking station gekocht, allerlei types vergeleken. Ik vond er twee lekker klinken: een Altec en een Bose. Ontliepen elkaar niet veel (de Bose klonk ietsje warmer). Behalve in prijs: de Altec was 170 euro, de Bose 300 euro. De keuze was snel gemaakt.

Bijdrager
    Yggdrasil
    Ostinato op 28 september 2012

Je zou ook naar een winkel kunnen gaan waar ze beide types verkopen.

Dat zal moeilijk gaan. De FX6021 (Ik heb ze zelf ook) worden al tijden niet meer verkocht. Ik ben best tevreden over mijn FX6021. Het enige wat ik weet over Bose is dat het ontiegelijk duur is…

Bijdrager
    R-Flow

Google “Bose Companion 3 Altec Lansing FX6021 comparison” levert aardig wat hits op.

Dat heb ik al lang gedaan, maar ben nu vooral benieuwd naar de meningen hier. Side-by-side vergelijking gaat ‘m niet worden want de Altec Lansing FX6021 wordt in principe nergens meer verkocht. Het was in 2008 al een hele klus om aan ze te komen.

Bijdrager
    MBPuser

Mijn indruk is inderdaad ook dat Bose schreeuwend duur is.

Ik bedoelde dat de kwaliteit om te janken is.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.