7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Webbiker

Bose Companion 3 Series II geschikt voor ATV2?

Simpele vraag: Weet iemand of de Bose® Companion® 3 Series II geschikt is om aan te sluiten op een Apple TV 2de generatie?
    Ik zie wel een aansluiting “From Computer” op het apparaat zitten, maar is deze met een toslink kabel te verbinden met de ATV2?\

En weet iemand of er goedkopere systemen zijn?

Ik zou graag muziek via mijn ATV2 willen luisteren, zonder daarvoor mijn TV aan te hebben moeten staan…

Bijdrager
    maxiBook

Nope, helaas… Ik heb deze ook beide in bezit, maar de AppleTV2 heeft alleen een digitale uitgang inderdaad, en de Companion heeft geen digitale ingang, alleen een gewone analoge…

Andere systemen durf ik niet te zeggen…

Bijdrager
    pludgers

Misschien vreemde gedachten maar waarom niet aansluiten op de hoofdtelefooningang van je TV. Ik neem aan dat je die hebt?

Bijdrager
    maxiBook

Hij wil juist niet z’n TV aan hebben hoeven staan om naar de muziek te luisteren via de AppleTV… Dan heb je dus speakers met een digitale ingang nodig (of HDMI)

Bijdrager
    Webbiker

Ik heb ook Harman Kardon versterkers gezien, daar moet het volgens mij wel lukken. Maar die zitten in prijsklasse die ik net iets te hoog vind.

Bijdrager
    KarelWillem

Er zijn natuurlijk honderden versterkers die ‘optisch in’ hebben.
    Ook in een (veel) lagere prijsklasse.

Maar aan je openingspost te zien was je niet op zoek naar een versterker, maar naar een actief speaker-setje?

Bijdrager
    Webbiker
    KarelWillem op 01 februari 2011

Maar aan je openingspost te zien was je niet op zoek naar een versterker, maar naar een actief speaker-setje?

Nou eigenlijk zoek ik iets dat mijn originele probleem oplost: Muziek afspelen via mijn ATV2 zonder mijn TV nodig te hebben. In principe heb ik de TV helemaal niet nodig voor het afspelen van muziek want ik kan de ATV aansturen via de Remote App op mijn iPhone. Dus nu zoek ik iets wat ik op de Optical Audio uit van de ATV2 kan aansluiten. Het maakt mij niet uit of dat een speakerset of versterker is, zolang het maar betaalbaar blijft

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.