8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Gast
    Anoniem

Borduurpatronen maken op de Mac!!!

Even een hele rare vraag misschien, maar goed… ik weet het zelf ook niet echt.
    Mijn tante is een vervent borduurster, en nou wil het feit dat ze een mooi borduurschilderij wil maken van een actie foto van mij tijdens een optreden. Nou zijn de patronenmakers op dit moment schaars en ik zoek dus een proggie voor MacOSX om dat zelf te kunnen doen.

Weet iemand hoe ik hieraan kan komen of heeft iemand hier zelf ervaringen mee? ik hoor ze graag!

Bijdrager
    kanjerDOTcom

Nee, geen rare vraag. Ik zoek namelijk zoiets voor mijn moeder, kunnen ze eindelijk die stomme PC wegdoen (waar echt altijd iets mee is…).
    Ben erg benieuwd naar reakties…

Bijdrager
    passenger

Heb het eens voor een klant nagekeken, was tot dusver alleen te gebruiken op OS9. Misschien effe googlen?

Bijdrager
    EagerB0bNerd
    ”MadSven”

Mijn tante is een vervent borduurster, en nou wil het feit dat ze een mooi borduurschilderij wil maken van een actie foto van mij tijdens een optreden.

Cool !

En laat het haar gelijk op een T-shirt doen ipv op een lap:)

als je een beetje handig bent met Photoshop kun je het daarmee natuurlijk ook doen.
    heeft hier op het forum ook eens een vraag gestaan over pixelart, wat in feite net zoiets is.

Bijdrager
    WebJ

Onder Mac OS X 10.3 kun je het programma Macstitch gebruiken. Gratis proefversie, even zoeken met Google.

Bijdrager
    Mauricej
    ”EagerB0bNerd”

heeft hier op het forum ook eens een vraag gestaan over pixelart, wat in feite net zoiets is.

Een topic welke ik ooit gestart ben: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=19216
    Staan wel goede tips in.

Bijdrager
    Max mom

Haai,

Ik ben ergens ooit een beschrijving tegengekomen hoe je dit zelf kunt doen in Photoshop.
    Heb het alleen nooit uitgeprobeerd, borduren duurt me te lang!

Zal even zoeken…

Tot zo,

Max mom 8)

Bijdrager
    Max mom

Komt ie:

http://members.tripod.com/~ltsmith/pshop/cs2.html

Succes er mee!

Groetz,
    Max mom 8)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.