4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Burgie

border in verschillende browsers

Hallo!

Ik ben bezig met de bouw van een website. Voor alle duidelijkheid, ik werk in Dreamweaver maar niet met de html-versie (kan ik niet) maar met die wysiwyg-versie.
    Nu heb ik de border van een tabel wit gemaakt en ook de bordercolour heb ik witgemaakt. Als ik hem nu test in Explorer (en Safari) gaat het goed, dan zie je geen border. Maar als ik hem in Netscape (of Mozilla) test, zie je die border nog steeds (grijs) staan, terwijl ik hem witgemaakt heb. Weet iemand hoe dit zit en hoe ik dit in Netscape eruit kan krijgen? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen…

Alvast bedankt. :?

Bijdrager
    www.project-euh.com

Ik heb het idee dat je de border niet zichtbaar wilt hebben. In dat geval kun je de border een dikte van 0 geven. Dan zie je altijd niet.

Bijdrager
    Jakke
    ”Burgie”

als ik hem in Netscape (of Mozilla) test, zie je die border nog steeds (grijs) staan, terwijl ik hem witgemaakt heb

Waarschijnlijk odersteunen Netscape of Mozilla geen bordercolor maar zoals project-euh al zei; border-dikte 0 en je bent er…

Bijdrager
    Burgie
    ”Jakke”
    ”Burgie”

als ik hem in Netscape (of Mozilla) test, zie je die border nog steeds (grijs) staan, terwijl ik hem witgemaakt heb

Waarschijnlijk odersteunen Netscape of Mozilla geen bordercolor maar zoals project-euh al zei; border-dikte 0 en je bent er…

Hij is weg inderdaad. Soms is het zo simpel, je moet het alleen even weten…Bedankt voor jullie hulp!
    :D

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.