3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    spywurm

Bootcamp: Wireless Keyboard doet het niet + internet sharing

Beste,

Sinds voor kort gebruik ik windows 7 op mijn macbook (tot grote ergernis maar ik kan niet anders) en nu blijkt dat mijn apple wireless keyboard niet wilt connecteren via bluetooth! Mijn magic mouse wel. Iemand enig idee wat er mee scheelt? Of werkt deze echter nog niet met windows 7 ofzo? Heel ambetant als je hem op een verhoog hebt staan je laptop… Krijg je pijnlijke polsen van :-p

En weet iemand ook hoe je (als je macbook onder windows draait) je met een ethernet kabeltje een imac G4 kan voorzien van internet? Vroeger was dat geen probleem, gewoon zeggen dat die het internet doorgeeft aan andere computers in het lokaal netwerk maar dit blijkt echter ook niet meer zo te gaan…

Groetjes spywurm

Bijdrager
    Yggdrasil

Hoi spywurm,

Dat euvel had ik ook in het begin. Normaal verschijnt wel de melding dat je toetsenbord hem ziet. Ga naar bluetooth apparaten en als hij in het lijstje verschijnt, klik dan rechts op ‘Toetsenbord van Spywurm’ en klik op stuurprogramma’s (zoiets in dat genre, ik weet niet precies wat er exact staat).

Nu gaat hij de stuurprogramma’s downloaden die nodig zijn om het toetsenbord werkende te krijgen. Dan klik je op toevoegen en zou je normaal een numerieke code moeten zien verschijnen. Tik deze in gevolgd door enter en het zou moeten lukken. Althans, zo werkte het bij mij perfect. (en ik gebruik ook Windows 7 ultimate met mijn wireless toetsenbord.)

Bijdrager
    spywurm

Niiiiiickk, misschien een late reactie maar het was gewoon om te laten weten dat het nu uiteindelijk werkt!
    Bedankt voor je reactie! Heb dit ook al meerdere malen geprobeerd, hopeloos… Tot opeen nu na een paar
    keer proberen er toch iets in het veld tevoorschijn kwam voor de drivers, heb er dan onmiddellijk op geklikt
    en pats! in orde, ik moest helemaal geen numerieke code (wat ik vreemd vind) intikken.

Groetjes,
    Spywurm

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.