9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Jobbele

Bootcamp Windows-install exe-file Leopard onvindbaar opgelos

Gisteren Windows XP Pro SP2 met Bootcamp geinstalleerd. Verliep allemaal prima. Nu moeten alleen de Bootcamp-besturingsbestanden voor Windows nog geinstalleerd worden. En dat lukt dus niet.

Volgens de handleiding is het de bedoeling onder Windows het setup.exe bestand te gebruiken van de Leopard installatie-cd. En dat bestand is onvindbaar. Sterker nog, onder Windows geeft de schijf 0 kb aan.

Nu heb ik deze iMac 2de hands gekocht, en daar heb ik een kopie-dvd van Leopard bij gekregen. Zou het daar misschien aan kunnen liggen? Heeft iemand enig idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?

Oh ja: :apple: iMac 24″ – 2.16 GHz Intel Core 2 Duo – 4 GB 667 MHz DDR2 SDRAM

Bedankt alvast voor de tijd…

Bijdrager
    sypie

Je koopt een zowat nieuwe Mac en je krijgt er een kopie-DVD bij? Diegene die jou die Mac verkocht heeft heeft dus nog een originele DVD waar waarschijnlijk wel de Boot Camp drivers op staan…

En wat gebeurt er met de DVD als je die in je Mac doet onder OS X? Is deze dan wel te lezen? Anders kun je later niet eens je OS X opnieuw installeren als die nodig mocht zijn.

Bijdrager
    iJoost

Even terug naar die verkoper dus. De installatie-DvD hoort er bij een Mac gewoon bij.

Bijdrager
    Jobbele

Het is nog een officieel bedrijf ook. Heb achter installatie-dvd moeten aanbellen… De DVD is is wel te lezen onder OS X (dat dan weer wel). Wat kan ik nu het beste doen? Zou ik de Boot Camp drivers anders ergens kunnen downloaden. Het duurde nl. al 2 weken voordat ik deze DVD thuis had. :sealed:

Bijdrager
    Jobbele

In ieder geval bedankt voor de moeite. Maar weer terug dus. Wel te gek voor woorden eigenlijk, ’t is geen Dell-pjoetertje voor €500 :o

Bijdrager
    iJoost

Je moet het ook maar net even weten, dat ie er echt bij hoort te zijn.

Bijdrager
    www.project-euh.com

Misschien heb je hier iets aan: http://alacatialabs.com/2008/01/17/boot-camp-drivers-from-os-x/

Maar afhankelijk van de kopie kan dit wel of niet werken…

Bijdrager
    Jobbele
    ”www.project-euh.com”

Misschien heb je hier iets aan: http://alacatialabs.com/2008/01/17/boot-camp-drivers-from-os-x/

Maar afhankelijk van de kopie kan dit wel of niet werken…

Geprobeerd, maar werkt jammer genoeg niet.

Inmiddels verkoper benaderd en als ’t goed is, is de dvd onderweg. Afwachten maar.

Ondertussen ben ik de drivers apart aan het downloaden. Ik zal laten weten of het wel/niet gelukt is.

In ieder geval heel erg bedankt!

Bijdrager
    Jobbele

Het is me uiteindelijk gelukt. Na hard zoeken via torrent alleen de Boot Camp drivers kunnen downloaden, op een usb-stick gezet en voilà! Het werkt fantastisch.

Mocht iemand tegen hetzelfde probleem aanlopen: hier is de link naar de drivers.

[code:1:471338fd73]http://thepiratebay.org/torrent/3860505/BootCamp_2.0_(Leopard)_Windows_drivers[/code:1:471338fd73]

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.