3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    thomas1998

bootcamp wil niet meer

hallo,
    ik ben nu al ruim 2 uur mijn bootcamp partitie aan het proberen te verwijderen.
    eerst had ik via het schijfhulpprogramma bij BOOTCAMP op wis gedrukt.
    maar de schijf gaat niet weg.
    via het bootcamp programma kan ook niet want dan begint die te zeggen Boot Camp-assistent kan niet worden gebruikt. Journaling is niet ingeschakeld voor de schijf. U moet journaling inschakelen via Schijfhulpprogramma voordat u de Boot Camp-assistent kunt gebruiken.

nu heb ik al op schijfhulpprogramma geprobeerd dat te activeren en werkt ook niet. (ook niet met alt ingedrukt)
    en veel zin om de schijf helemaal te formateren heb ik niet:(

Mvg thomas

Bijdrager
    b.a.j.koopman

Ja,… beetje captain hindsight maar je had het echt via de bootcamp utillity moeten doen. Ik weet niet of ik je goed begrijp maar wat je nog ( hoop ik ) kunt doen is naar disk utillity gaan.

– Je hardeschijf selecteren ( dus je hardeschijf en niet je partitie ) bij mij begint hij met 500,11 GB APPLE HDD HTS5….. etc etc
    – Naar het tabblad “Partition / Partitie ( Nederlandse vertaling weet ik niet maar je ziet er een schermpje met een plusje en een minnetje staan en je partities staan er op afgebeeld.
    – Selecteer de Bootcamp partitie en druk op min
    – Vergroot ( door te slepen ) de Macintosh HD partitie daarna helemaal tot het eind van je hardeschijf
    – Installeer bootcamp via de bootcamp utitllity dan weer ( als je dat nog wilt )

Bijdrager
    b.a.j.koopman

En?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.