8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    mac-addict

BOOTCAMP VRAGEN

Hallo iedereen,

Ik zit met een aantal vragen en problemen:

Probleem 1 :

Windows xp draait inmiddels prima op mijn macbook, alleen heb ik het probleem dat waneer ik op alt druk bij het opstarten er geen menu komt waar uit ik kan kiezen met welk systeem ik wil beginnen. Dus doe ik dat altijd via max osx zelf of win.xp.

Probleem 2 :

Ik wil in xp mijn rechtermuis knop kunne gebruike + de isight camera, nou heb ik gehoord dat dat kan met de nieuwe update van bootcamp. Ik heb alle stappen gevolgd maar waneer ik de bootcamp assistant wil starte om de driver cd te branden krijg ik dit http://img201.imageshack.us/img201/6936/screenshotmeldinggp5.jpg
    Wat betekend dit ? En wat moet ik precies doen ?

Probleem3 :

Ook zou ik graag de xp schijf een aantal gig groter willen maken mischien 10 gig groter. Hoe moet dat ?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Bijdrager
    figini

Heeft probleem 2 niet te maken met het gebruik van een externe schijf?
    Staat me zo iets bij.

Bijdrager
    mac-addict

Ik heb geen externe schijf aangesloten op mijn macbook dus daar heeft het niet mee te maken nee

Bijdrager
    J.
    ”Remly”

Ik heb geen externe schijf aangesloten op mijn macbook dus daar heeft het niet mee te maken nee

probleem 3: ik heb gelezen dat dat niet kon, toch niet zonder software te kopen. Ik heb dus maar geformateerd en mijn partitie van xp groter gemaakt, veel werk majah:)

Bijdrager
    mac-addict

Okay, ik heb inmiddels via een programma een iso bestand uit bootcamp gehaald en met een speciaal programma gebruikt om daar mee de drivers voor de update van bootcamp te branden.

Maar tot mijn verbazing is mijn probleem met de alt toets nog steeds niet opgelost, alles doet het perfect isight ondersteuning, rechter muis klik. Kortom alles werkt prima behalve het menu wat moet komen als ik mijn alt toets indrukt en dan kan kiezen tussen osx en windows xp. Waneer ik mijn alt toets ingedrukt houd loopt mijn macbook vast en gebeurt er niets.
    Wie weet hier antwoord op ?

Bijdrager
    zenproducts

WINDOWS?

Bijdrager
    lowfi

1) Heb ik ook wel eens. Gebruik gewoon aldoor startup disk geval in system prefs
    2) Je hoeft alleen msar een nieuwe driver cd te branden. De rest is al gebeurd.
    3) Geen idee

Bijdrager
    Steff

Bij 3 kun je toch alles wissen en dan weer opnieuw partitioneren? Tja beta software ….

[size=9:04d63a9ee8](Nee niet alleen bootcamp. Windows is toch ook nog beta?)[/size:04d63a9ee8]

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.