6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    zoob

bootcamp resolutie ?probleem?

Hey,
    Ik heb een nieuwe imac 24-inch en heb er daarnet bootcamp op geïnstalleerd. Alles goed en wel, maar ik heb een probleem met mijn resolutie… Windows rekt mijn scherm uit (heb ik de indruk) en bv een venster verschuiven gaat heel moeizaam in schokjes… Dus ik heb niet echt de indruk dat ie goed werkt…
    Ligt dit aan mijn imac? Heeft er nog al iemand dit probleem voor gehad? Ik heb al alle resoluties geprobeerd bij de beeldschermvoorkeuren, maar geen een doet het goed.

HELP!
    nu ik windows voor 1 keer dringend nodig heb…

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

ik denk dat dat gewoon aan de BETA status van bootcamp ligt en de drivers voor het grafische gedeelte
    als dat zo is is er niets aan te doen tot LEOPART uit is

Bijdrager
    zoob

dus iedereen die een imac 24-inch heeft werkt met grote vertraging en uitgerokken scherm…?

Bijdrager
    Geitekaas

Welneen.

Ik heb hier een 24″ met ‘betere’ videokaart. 1024 Mb. 2.16 Ghz. Redelijk standaard dus.
    Werkt uitstekend. Zowel Vista (beta) als de XP versie. Heb je de juiste XP versie? Heb je de laatste bootcamp-driver-cd?
    Vanaf de installatie van de drivers, gaat alles automatisch. 2 keer door de foutmelding heenklikken. Ik heb de juiste resolutie. Kan prima werken. Eigenlijk gebruik ik hem alleen voor een paar spelen. FarCry en Virtual Pool 3…
    Dezelfde partitie via Parallel gaat ook prima…

Het is en blijft Windows dus misschien gewoon nieuwe partitie maken (eerst oude vernietigen) en dan lekker opnieuw erop zetten:-)

Bijdrager
    zoob

ik ben herbegonnen, het is opgelost! phieuw

Bijdrager
    Geitekaas

Mooi zo!
    Het is ff wat werk maar het loont.
    De iMac is een snelle machine.
    Veel plezier.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.