2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Yannes

Bootcamp problems

Na 2 weken mag ik eindelijk weer computer =D, maar ik heb een probleem. Ik draai op Bootcamp Windows XP home, maar ik heb continue problemen met de bootcamp manager.

1. Ik kan opeens niks meer typen, als opnieuw opstarten niet helpt moet ik de keyboard driver opnieuw installeren.
    2. Als ik de taalinstelling van mijn spelletje verander (naar frans bv.) worden mijn keyboard instellingen ook naar die taal veranderd.

Het eerste probleem komt het meest voor (elke 2 weken ofzo, vandaag zelfs al 2 keer). Miss zou het door een virus ofzo komen? Ik download namelijk gwn alles wat ik leuk vind, want op Mac OS X kun je toch amper virussen krijgen.

Oplossingen? Ik heb absoluut geen zin om windows weer opnieuw te installeren, zo’n gedoe altijd. Zo’n systeem set back kan wel maar ik heb bijna altijd problemen met windows/bootcamp en dan moet ik bijna al mijn software opnieuw installen.

Bijdrager
    sypie
    ”Yannes”

Ik download namelijk gwn alles wat ik leuk vind, want op Mac OS X kun je toch amper virussen krijgen.

Juist. Maar als je met Boot Camp op Windows werkt dan kun je wel met je WIndows downloads je WIndows infecteren en naar de filistijnen helpen. Houdt daar dus rekening me. Als je onder Windows werkt heb je in principe niks meer met OS X te maken en andersom.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.