9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    nogeending

Boot Camp: MacBook Pro start altijd op met Windows

Goede avond,

Het probleem is; ik heb net windows op mijn macbook pro geinstalleerd met bootcamp, maar als ik mijn macbook pro opstart krijg ik windows.
    Elke keer weer. Als ik ik hem dan weer herstart en “ALT” ingedrukt houd dan kan ik kiezen tussen “osx” of “windows”, maar is er een optie om standaart dit scherm te krijgen zonder “ALT” ingedrukt te houden.
    Of Beter nog dat mijn osx altijd start.

Bedankt alvast!

Bijdrager
    Hansi2124

In Systeemvoorkeuren je opstartschijf selecteren.

Bijdrager
    Chorro

Bij je systeemvoorkeuren onder Opstartschijf kun je kiezen welke de standaard moet zijn.

EDIT: Hansi is me voor

Bijdrager
    nogeending

Dank Jullie

Bijdrager
    MouseMighty

Eeeuh als je wil dat OS X altijd start..waarom heb je er dan Windows op gezet via BootCamp?:nerd:

Bijdrager
    iCreatedTech

@MouseMighty Voor als je merendeels op OS X werkt maar soms ff een programma op Windows nodig hebt, dan druk je option in!

Bijdrager
    Vinhelper
    MouseMighty op 19 januari 2011

Eeeuh als je wil dat OS X altijd start..waarom heb je er dan Windows op gezet via BootCamp?:nerd:

Zo letterlijk hoef je het toch niet op te vatten?

Inderdaad, zoals iCreatedTech zegt, de TS heeft waarschijnlijk maar heel af en toe een programma nodig wat niet onder OS X werkt/te krijgen is.

Moderator
    Poezenbeest

Los van het waarom, maar als je de Mac opstart met de X ingedrukt, dan forceer je hem om met OSX op te starten. Helaas werkt dit niet permanent.

Bijdrager
    Syptern

In Windows kan je ook naar bootcamp opties gaan en daar instellen.
    misschien voortaan eerst ff kijken.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.